i sommer

 

I sommer var det kaldt og guffent. I juli hadde jeg ferie. Tempen lå på ca. 8 grader på morgen og kom vel opp på 12 – 13 grader på dagtid! I dag, 5. november var tempen her 14 grader! Merkelig system..Ordnet litt i hagen etter en tur og det var varmt ute! Men juli var jo helt unormal da! Ok midt på dagen, men morgen og kveld utrolig kjølig. Ikke en kveld jeg kunne sitte ute her i i hvertfall. I dag var deilig vær til å sitte ute. Nå er det kvelden og kjøligere. Det er ikke så rart! <3 Satt meg inn og middag ble ertesuppe (fra pose) med masse poteter, gulrøtter, vårløk og kjøttpølse i…Smakte godt. Skal kjøpe meg en knoke på butikken en dag og koke suppe, men det er ikke så lett å få tak i! 

 

Ganske brunt og beige ute, men dette ble bildet jeg tok med hjemover fra turen i dag! Så glade  farger! Jeg er glad i farger. Det gir energi. Og nå i kveld stod himmelen i brann, så vakkert. Tok noen bilder så de får jeg bruke senere! Enda flere restriksjoner. Nå anbefales det munnbind på ferjer og buss her i Fredrikstad og de øverste skolene har hjemmeundervisning fra mandag er det vel. Munnbind trer i kraft fra midnatt..rundt der! Så vi er og blir ensomme helt klart. Men må gjøre det beste ut av det! Litt om ensomhet her fra morgen-innlegget!: ensomhet Mange tanker i hodet mitt om dagen – nå er det virkelig alvor!

 

Men du får ha en fin kveld – snart er det helg…Helgen blir ikke som før! Nattklubber og restauranter stenger ned igjen..Det nye blir vel at vi gleder oss til mandagen. For da ser vi folk!

 

God klem da…

6 kommentarer
    1. god kvelden ,ja det er et merkelig vær ute ,11,2+ ute hos oss nå men det småregner ,heldigvis var det tørt og fint på dagen :=) eg gler meg til helgen for da får vi på listverk i stua og jeg kan få på plass møbler,gardiner og innmaten i skapene ,nå er alt pakket bort i kasser på gjesterommet :=) føler virkelig med dere i byene våre ,men en må bare følge anbefalingene og håpe det snart snur

      1. Været er helt snodig..opp ned! Ja, her er det tråkig nå…Får gå turer og kose seg med Tv på kveldene..jeg liker jo å være på tur litt her og der! Jeg har behov for å se folk <3 men vi må alle bidra…God kvelden…

    2. Hmmm – ja, det er mye styr nå! Alvor – skulle ønske alle skjønte det iallfall! Da hadde dette kanskje blitt mer kontrollert igjen…. jeg gleder meg fortsatt til helg, men jeg føler meg ikke ensom! Det er jo mye rart en kan gjøre – og en kan jo være sammen med andre ute iallfall! Stilig bilde – farger må til! Klem <3

      1. Bra du ikke føler deg ensom! Mye styr er det helt klart og veldig alvorlig. Ja, vi kan være ute og det er viktig! Går bra med meg også..Men savner å være tur / reise…God klem og ta var på deg selv min venn…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg