i morgen kan vi spise brokkoli

 

Snart helg for meg, bare en dag til å jobbe! Det er sååååå deilig at du vil ikke tru… ❤️

 

Likte reklamen på denne bilen!  Så jeg kjøpte meg en is jeg! Men jeg kjøpte ikke av denne bilen, men på Burger King! Men i løpet av helgen skal jeg kjøpe meg en amerikansk softis…Det skal bli så digg!

 

I morgen får jeg spise salat…hehe! Spørs det da, nå som det er helg og sånt! Og Fredrikstad har åpnet både butikker og restauranter og ølkraner: Fredrikstad er en så flott by og alle mann til pumpene 

 

GOD KVELD!

 

14 kommentarer
    1. Morsom reklame på den bilen. Brokkoli er skikkelig godt. Men av og til er det lov og unne seg en skikkelig god softis.

      1. Tusen takk, ja- dere får ta dere en tur til Fredrikstad og se på livet!
        Her er det flott og særlig om sommeren! God kveld i stua!

    2. da er jeg nyskjerrig på hva en amerikansk softis er for noe ? da vi var i Amerika på besøk ville min bror kjøpe oss en softis ,vi kjørte frem til en mikrofon og han snakket i den ,bestilte softis til oss alle ,vi kjørte til luken og hentet softisen som var gjort klar,NEDTUR ,det var milkshake og det var den søteste og mest kvalmende (pga av ekstrem søt) jeg noen gang hadde smakt ,jeg lot som jeg drakk fra sugerøret og da vi gikk forbi en søppeldunk havnet min der ,grøss og gru jeg ble uvel i magen

      1. God. morgen…skal ta bilde av den. Men ser folk kjøper seg og ser godt. Du ser også bilde på vogna her. Litt sånn
        lang og tynn spiral…
        Hørtes ikke ut som en god opplevelse hos dere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg