Fredrikstad er en så flott by

 

Fredrikstad! Fineste byen! Og Kråkerøy som jeg bor da..over brua og der du ser blokkene er Kråkerøy. Her skal det bygges enda flere leiligheter/blokker/butikker. Det er et prosjekt som heter Byhaven! Du finner litt om det her: boliger til salgs – prosjekt ferdig i 2023. Ser helt lekkert ut…

 

 

Paa Brygga er populær restaurant på promenaden i Fredrikstad. 

 

Her er det stil. Her ligger restauranter og barer. Og en fiskebutikk..med mulighet for å sette seg ned..spise litt og ta en øl eller et glass vin! Hyggelig…

 

Køl – en utsøkt restaurant – se litt her også!: LITT OM KØL HER 

 

Jeg liker slike små rom i byen.

 

Køl

 

Bakfickan. Selger bakervarer og lunsj. Åpent hver dag! Meget populært sted.

 

Fredrikstad er stedet og alle mann til pumpene har gjort jobben sin! 

 

Byen i mitt ❤️

 

 

12 kommentarer
    1. Flotte bilder av en fin by ! Har ikke vært mye der..men har i allefall vært i gamlebyen en gang som jeg kan huske.. og der var det skikkelig koselig :)Så prøvde vi oss jo på en dagstur til Hvaler (tror jeg har fortalt det før) etter jeg ble syk..men det blei en “trist”opplevelse..var der maks en halvtime før vi måtte dra hjem… Men kan absolutt tenke meg en tur til Fredrikstad en gang igjen <3<3

      1. Husker du har fortalt om turen til Hvaler og den var ikke god..
        Trist at det har blitt slik, men jeg har trua at du en dag blir friskere <3
        Fredrikstad er en fin by og får håpe du orker en tur hit snart. Men er sikkert på grensa hvor langt du orker å dra.
        Klem til deg og fin kveld. I dag var det deilig ute, ikke sånn kald sur vind..

    2. Fredrikstad er en flott by. Og du er flink til å formidle gjennom bildene dine.
      Har vært en del i Fredrikstad sammen med en god venninne som var derifra. Nå er hun dessverre ikke blandt oss lenger.
      Men som sagt, nydelige bilder. 😍

    3. Hvor vakker denne byen er, får man virkelig se om en googler opp et flyfoto av nedre Glomma, hvor man da har Sarpsborg på den ene siden, og Fr.stad på den andre.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg