alle mann til pumpene

 

God dag! Snart 17. mai og alle disse hyggelige andre dagene vi har i mai! Her i Fredrikstad kan vi drikke øl og spise ute på restaurant igjen! Deilig – den “nye normalen” er på plass og vi kan igjen leve et ganske så “normalt” liv med “normale forhold”..

 

 

Ting må på stell og kranene må i gang igjen. Det fylles opp! 

 

Det gjør noe meg å se dette. Folk savner å møte andre mennesker. Ikke alle har masse venner å ringe til eller orker å ringe. Jeg ringer jo aldri, makter det ikke…Det går for mye energi ut i forhold til det som kommer inn!

 

Så det å kunne gå ut og spise og ta seg et glass øl på et av favorittstedene vil øke livsgleden til mange mennesker..Husk det neste gang du ser en person alene på en pub. Vedkommende kan faktisk bli mindre ensom og deprimert. Det er så viktig å være en del av noe ❤️ 

 

Og mange har faktisk truffet kjæresten sin ute på byen…med et glass øl i hånda!

 

14 kommentarer
    1. Bra at både ølkraner og andre ting åpnes igjen.. Selv om det ikke er ofte jeg tar en øl ute..liker jeg at det er mulig om jeg skulle få lyst på..pleier jo ta til maten på ferie noen ganger f.eks..og koselig at folk koser seg 🙂 Litt usikker hva som har åpna opp igjen her hos oss… Klem og fin kveld til deg <3

      1. Jeg liker at ting er åpnet! Som deg at det er mulighet. Med 3 perioder med nedstengt by så blir man lei…
        Usikker hos dere! Ganske strengt i Drammen enda i hvertfall vel..Men her i Fredrikstad blir det nok masse mennesker i helgen! <3 Klem og fin ettermiddag og kveld…

    2. Så bra at det går rette veien der i sør. Får håpe det holder seg. 🤗 Nå er vi i tenkeboksen på en tur sørover. Når det lir litt utpå sommeren. Vi får se. 🤗

      1. Virkelig på tide, etter 3 runder med nedstengt by. Blir trøtt av det!
        Kan sikkert satse på tur dere nå – hvis begge dere er vaksinert 🙂

      1. Ja takk…det er stor glede her!
        Men det er nok nå – en runde til med nedstengt by orker jeg ikke…tror jeg! Men har ikke noe valg!
        Men vi ser fremover nå!

    3. Er så godt at livet begynner å normalisere seg igjen.
      Nå ser vi lyset i enden av tunnelen.
      Det er så hyggelig og kunne spise og ta seg en øl ute.

      1. Veldig deilig, sliten av dette kjenner jeg og mindre energi…ikke bra!
        Tungt med alt som er stengt ned igjen og igjen…og lite mennesker å se ute.
        Men nå håper vi på bedre dager. Fin kveld til deg.

    4. første gang jeg ser en hel tankbil med øl :=) da hvet jeg hvordan det kommer inn på resturangene .
      Veldig bra ting åpner opp igjen ,fortsatt mye som jeg ikke skjønner meg på med nedstengning ,fortsatt mye smitte blandt dei unge ,(russen ) så vi må være forsiktige og det håper jeg folk er

      1. Deilig når ting åpnes opp igjen…Det går nok en del øl nå i helgen og 17. mai.
        Kjekt med tankbiler med øl!
        Ja, må være forsiktig med hvem vi omgås med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg