I går ble det rotfylling

Litt om rotfylling https://www.tannakutten.no/rotfylling/

En link over her hvis du vil lese litt. Mye styr dette. Jeg satt i stolen i 2 timer. Trodde jeg skulle knekke kjeven til slutt. Lenge å gape altså…

Men jeg fikk ordna det. Jeg fikk en midlertidig fylling og skal igjen på kontroll om et halvt år.

Så får håpe det blir bra til slutt. Har ikke vondt nå 🙂 Etterpå kjøpte jeg en premie til meg selv. Solbriller. Skrev om det i går. Les gjerne linken. Veldig dyktig forklart her…

8 kommentarer
      1. Det er ikke gøy… Men alternativet er kanskje å trekke tanna. Og det vil vi helst ikke da 😀 tenker at jeg er glad vi har skikkelige tannleger her…

    1. Huff, jeg grøsser bare jeg skal til kontroll jeg…stakkars deg.
      Men du overlevde, og det er jo virkelig god grunn til å feire ♥

    2. Wræææ…høres ikke digg ut. Jeg husker jeg fikk rotfylling i Russland UTEN BEDØVELSE. Jeg holdt på å dø. Tuller ikke. Det var verre enn fødsel. Bra det gikk fint og så fine briller du kjøpte da

      1. Tusen takk. Oj… I Russland med rotfylling.. Ille og ille det da… Da har du sikkert litt traumer ja… 😀🌷Ha en suveren dag videre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg