I går ble det bakst

 

God morgen…Dere, i går var det litt av et vær…bittelitt bedre i dag. Jeg er jo utemenneske og liker å være ute fra morgen til kveld på denne årstiden..Så jeg sliter litt..Ikke sånn tung inne i meg da…Men bare litt kjedelig å være inne…Jeg er jo ikke den personen som sitter mye på rompa akkurat. Heller ikke opptatt av TV, lese kan jeg gjøre – men helst ut på plattingen på en lat dag ute..Så måtte ta i bruk noen andre hobby..Den ene kommer her. Der er å bake, for det synes jeg er gøy. Skulle bake boller. Men hvor var sukkeret? Glemt å kjøpe…Står på lista nå for det er kjedelig å gå tomt for sukker altså! Boller uten sukker lissom, hmm…Det er ikke der du drar inn kalorier. Da lar du heller være å kjøpe/spise boller!

 

 

Rundstykker ble gode..Saftige og er med youghurt..Bakt de før også, og deler gjerne oppskriften fra forrige gang. Du finner den her: grove rundstykker med oppskrift så bak i vei…meget smakfulle  💜 #rundstykker #bakst #bakedag #groverundstykker

 

 

Klemmer kommer med vinden…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg