Hvorfor ikke en badebok?

 

Jeg rakk det! 10 minutter før stengetid så handlet jeg denne boka. Jeg hadde lest i avisa av ei dame herfra hadde kommet ut med en bok om badeplasser! Jeg fikk den ikke ut av hodet og så støtter man opp lokalt, er jo viktig det da. Mange av disse plassene visste jeg om om + et par nye! Hvaler er jeg ikke så interessert i, men liker badeplasser her på Kråkerøy, Torsnes og Onsøy. En fin bok som det var mye arbeid bak, leser i forordet at dette prosjektet begynte i 1980. Så er veldig gjennomført og ordentlig laget, og det er jo også en turbok for det er flott beskrivelse til alle stedene.

 

 

Fredrikstad i kveld…jeg løp over denne brua!

 

 

Fikk du med deg F for ferie? Hvis ikke så finner du det her: F FOR FERIE – DAG 10 

 

#26badeplasserifredrikstad-oghvalerskjærgården

21 kommentarer

Siste innlegg