F FOR FERIE – DAG 10

 

God mandag! Jeg har begynt å like mandager jeg nå! Særlig når jeg har fri! Dagen har vært en god del jobbing og så badetur etterpå! Ting må gjøres og jeg er nok ikke den typen som sitter for rolig lenge heller! Så liker variasjon. 

 

 

Ut og bade her i dag. Stedet heter Glufsa. Så gikk over brua og så langt jeg kom utover! Deilig med bad jeg bare elsker det!

 

 

Fint å nyte noen timer her! 

 

 

Oljet inngangspartiet og måtte jo vaske først og flytte litt dill og dall! Fikk også oljet veranda utenfor soverommet mitt. Så ble en god økt altså. 

 

 

En paprikaplante, men ingen blomster enda. Så tenkte jeg måtte bytte til større potte og mer jord. Så får vi se da…Om det hjelper noe, den gror ikke akkurat fort! 

 

 

Litt bilder og ord fra min dag i dag og gårsdagen her: F FOR FERIE – DAG 9 Enda så er det mange timer igjen av dagen så får se hva jeg finner på! Deilig at været har stabilisert seg litt i hvertfall. Det gjør dagene enklere å planlegge! Fin dag/kveld videre 🙂

 

Dag 10

16 kommentarer
    1. paprika er en plante som trenger lang tid ,men det kommer og jeg såg nå en blomsterknopp da :=) godt du fikk deg et bad da ,jeg satt med føttene i vann en stund,men det var kald vind nede ved sjøen i dag så jeg gikk fort opp igjen :=)det var rent og ryddigt utenfor heimen din ,du er skikkelig flinke

      1. Tusen takk det var koselig sagt! Går jo her og tusler rundt dette huset og hagen!
        Her er det veldig varmt nå – så deilig å bade! Ja, må nok være tålmodig med denne planta skjønner jeg 🙂

        1. jeg hadde paprika ute et år og la blank plastsekk over ,det gav drivhuseffekt ,etter det skjedde ting mye fortere og planten stortrivdes ,paprika liker seg aller best i drivhus ,så du kan jo prøve det ,tre en pose eller sekk over i gjennomsiktig plast,bare klipp et hjørne i posen så litt damp får komme ut

    2. Ja du har alt på stell, det er det ingen tvil om 😀 Tviler på at det blir noe bad på meg i sommer, altså, utendørs. Nå er vi i Røros et par dager 🙂 Kos deg videre,, klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg