F FOR FERIE – DAG 9

 

Ny feriedag! Vi tok middagen på brygga i Fredrikstad.

 

 

 

Etter middagen var vi en tur innom Idyllhagen – se her også: Idyllhagen Koselig sted å sette seg ned for å ta noe å drikke + litt mat hvis man ønsker det. Gratis inngang. Alle dager – unntatt fredagskvelden.

 

Man er delt opp i 4 kohorter a 200 personer og bestiller via kode på bordet. Slik at det ikke blir kø og samlinger av folk. Etter man har bestilt så kommer drikke til bordet ditt og mat henter du selv via en sms. Litt plundrete kanskje. Må bare følge det som er oppskriften. Har man ikke telefon eller ikke får det til så kommer det ansatt og hjelper deg med bestillingen og du kan betale med kort. Eldste sønn har jobbet der i helgen og ville vise meg opplegget. Så da greier jeg det alene til uka…hehe…Hørte rykter om at type skulle spandere en hel flaske vin på meg hvis jeg dukker opp….Men går helt fint med et lite glass for meg altså! 🙂

 

 

Espresso etter maten for yngste sønn..Ingen av oss orket dessert.

 

 

Her er jeg innafor! 🙂

 

 

Bilde av kohort nr. 1 – lite folk der i dag. Men på kohort 2 var det ganske fullt. 

 

 

Tidligere på dagen sykla jeg til stranda og badet. Yes…sykkelen min er lappet og i orden. Yngste sønn ordna den biffen altså! Herlig….

 

 

Fish and chips smaker alltid. Tidligere feriedag finner du her: F FOR FERIE – DAG 8 

 

Dag 9

16 kommentarer

Siste innlegg