Hvor var den beste maten?

 

 

God kveld!

 

Ja, nå kan det lures. Jeg har spist meg rundt hele Vestfold og Østfold (Viken) i sommer på jakt etter den gode middagen! Bloggen min har vært full av mat og restaurantbesøk både her og der! I dag ble det grilling her hjemme og det smakte veldig godt. Vi kosa oss ute helt til det begynte å regne litt og da var vi ganske så mette! Grillmat er godt, ikke så ofte vi har det her hjemme. Er jo mye alene og da gidder jeg ikke fyre opp den gamle kulegrillen.  

 

 

 

 

 

 

 

Nuggets var godt på grillen. 

 

 

 

Litt av hvert – blanding må til for å få et hyggelig måltid som dette ute i hagen… Følte meg også avslappet, sånn er det jo på tampen av ferien, endelig har man funnet roen og så er det plutselig jobb igjen. Men ikke farlig, jeg jobber jo ikke 100 % så er 0 stress egentlig. Men det er deilig å ha fri og ferie det er helt sikkert. Koser meg veldig jeg da! 🙂 Hyggevinen finner du her: trenger du en hyggevin til helgen? 

 

 

 

 

 

Kjøpt på Søstre Grene. Kjempegode, og fine gaver å gi sammen med noe man har laget selv eller en pakke med servietter etc.. Mange muligheter for fine gaver! 

 

Lørdagskveld i heimen

24 kommentarer
    1. Namnam ! Vi griller som regel 2-3 ganger i løpet av sommeren.. på gassgrill, blir som regel om en av gutta skal spise her..grilling hører med til sommeren det.. I dag har vi spist Taco , mye mat som er godt altså.. 🙂 Bra du har kost deg med ferie og fridager.. Klem <3

      1. Masse deilig man kan hygge seg med hjemme helt klart. Og koselig når det er flere som spiser.
        Grilling er sommer det! Smaker godt. Taco hadde jeg lyst på i går, men ble Burger King, hehe…
        Vært en flott sommer, har kosa meg masse jeg. Klemmer herfra..

      1. Det har vært dårlig med grilling her også! Været har jo vært litt ustabilt og gutta har kommet og gått…
        Grille alene er litt mye styr, da stikker jeg heller til byen og kjøper meg en grillpølse.
        Synes egentlig dette måltidet var det sommerens beste jeg 🙂 Klem…

    2. Nam….grillmat er så godt, jeg elsker det ♥ Ser godt ut det du har stelt i stand her.
      Jeg griller ikke når jeg er alene jeg heller. Men benytter sjansen når barna er her. Vi har grillet flere ganger i sommer 🙂
      Mat er halve ferien synes jeg, så det er kjempefint at du har vært litt rundt omkring og prøvd å spise litt forskjellige steder 🙂
      Selv har jeg vært på restauranter fra mange land denne sommeren, for å feriere på den måten når vi ikke kan reise 🙂
      Klem og fine kvelden videre ♥

      1. God morgen, lurt å prøve litt forskjellige restauranter fra forskjellige land.
        Det skal jeg gjøre litt utover høsten tenker jeg. Særlig gresk mat. Italiensk er jeg ofte på.
        Indisk er aldri min favoritt. Tyrkisk er deilig. Kinamat spiser man jo ofte! 🙂
        Grillparty i hagen er best, ingenting som slår et slikt måltid. Klem…

    3. Her var det mye allsidig og godt.
      Grillmat er godt og det er så mye å variere med.
      Og vi griller mye. Dvs mannen griller og jeg står for tilbehøret.
      Samarbeid må til.
      Fortsatt god helg til deg.

      1. Veldig deilig med grilling i hagen og måltidet smakte perfekt.
        Dere er flinke til å grille, deilig det da.
        Som sagt grille alene blir litt tiltak, men skal være flink og grille litt utover sensommeren.
        God morgen og fin dag til dag. Tusen takk.

      1. Var et nydelig måltid her i hagen. Blir alltid mye mat med grilling og ja kjekt at det er flere når man først er
        i gang! Men som sagt, det var det beste måltidet jeg hadde i sommer!

    4. Ser mye god mat hos deg. Blir jo rent sulten. Grillmat er nydelig mat. Vi grillet på lørdagen for da var det nydelig vær. Befant oss ute i vognen, og nå er man oppspist av mygg, knott og klegg. Klødd halve natta og det merkes. Får ta en strekk på sofa. Klem

      1. Deilig med grillmat og dette måltidet smakte så nydelig. Kosa meg veldig.
        Mygg, knott og klegg er det verste jeg vet. Kan bare ikke fordra det.
        Her jeg bor har jeg sett en mygg i år og det var skogen en dag på tur. Her jeg bor – blåser de bort 🙂
        Klem og fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg