Hvor er alle sjelene i dag?

 

God ettermiddag/kveld! Det er lørdag, men det er jo søndag på en måte! To søndager etter hverandre…Jada, går greit, man flyr ikke så mye i butikker allikevel! Men i dag var ikke mange sjelene jeg møtte på tur, jeg tenker hvor er alle sammen! Deilig vær, men er litt holke og glatt – men jeg bruker piggsko! De kan man gå nesten rett oppover med, klorer seg fast i isen! Skal kjøpe meg et par til tenker jeg, de jeg har er sånn akkurat. Trenger en halv størrelse større! 

 

Kanskje alle sjelene er her inne på blogg. Det hadde vært kult, egentlig ganske lite folk innom i desember. Når man er på plass 100 med 73 sidevisninger så sier det mye. Husker jeg var overlykkelig de gangene jeg kom blant de 100 beste, da hadde man ca. 270 sidevisninger! Og har man det i dag så havner man blant de 40 beste på lista. Tidene forandrer seg altså! Bloggerne eide internett tidligere…

 

Men jeg tenker at 2022 blir et bra år for blogg! Jeg tror det. Jeg tror det blir bra! Folk finner tilbake til blogg ser at det er masse kule mennesker her inne! Og det er ikke bortkastet å lese litt her inne på blogg, men må lese hva bloggerne skriver og ikke bare overfladisk, da kommer man litt under huden på folk og det er litt kjekt synes jeg. Det mange kaffekopper som har blitt drukket sammen med alle disse fine folka her inne. Vi får gjøre som Kongen sa i sin tale, finne fram, det fineste servise vi har og be noen inn til oss.. Det siste innlegget i 2021 finner du: HER og det første i 2022 finner du: DER 

 

Kom inn – kom inn 

19 kommentarer
    1. Jeg har ikke vært ute på noen dager nå.
      Trives best i godstolen og sover.
      Men det kommer lysere tider.

    2. Hihi, jeg tenkte det samme til morran! Jeg gikk og gikk uten å se noen mennesker som gikk eller kjørte……..! Var ikke før jeg var nesten hjemme igjen at det dukket opp noen! 2022 blir nok et supert år for blogging osv – vi må ha trua! Klem <3

      1. Det var helt merkbart lite folk! Gikk der og tusla alene…
        Folk pleier jo å være gira på å trimme kroppen på nytt år!
        Men noen var sletne og noen hadde ikke skotøy og noen gadd ikke og noen så på TV!
        Men sikkert en del alkohol i går, folk må jo ha en trøst når man mister fest etter fest!
        Klemmer på…❤️

    3. Så at Han i boden (Jeg gikk bare i boden en tur) ba folk dele blogginnlegg de likte på facebook og andre sosiale medier for å få folk til å innse at blogg langt fra er død eller noe “gammeldags”.
      Så la oss håpe på et bra bloggår i 2022.
      Og som du sier, når man følger en eller flere blogger over tid blir man liksom kjent med personen bak bloggen. Det er jo det som gjør blogg-konseptet så bra.

      1. Han i boden leser jeg ikke, men det var smart. Vi får dele i vei og lokke folk hit!
        Finne på noe smart…tenke tenke…
        Veldig artig altså når man følger folk…man blir avhengig av dem også! Fort noen er borte noen dager, er det rart, litt
        tomt. Akkurat som veggen er borte!

    4. Nå er jo ikke jeg ei som frivillig vanker der det er så veldig mye folk, uansett…men jeg la merke til at det var ikke så veldig mange biler jeg møtte på, da jeg kjørte ut av byen i dag.. Så det er vel en rolig dag for de fleste 😊 Krysser fingrene for at du har rett, at det blir bedre tider her i bloggverden…jeg har jo vært veeeeldig opp & ned, og til & fra..men har nå et lite forsett om å holde meg aktiv nå, både med blogging og lesing 😊😊 Ha en fortsatt fin kveld 😊

      1. God morgen! Vi får ha trua på oss sjøl her på blogg og at folket ser oss igjen.
        Viktig å være en stabil blogger tenker jeg. Man har alltid litt å skrive om. 1 og 2 innlegg pr. dag
        Greier de fleste. Det var veldig lite folk ute, folk sløvet vel inne rett og slett og tar det
        kanskje igjen i dag. Turen altså…Kos deg med dagen og klem fra meg..

    5. Det var lite folk ute her også, så jeg fra vinduene 😂
      De kommer ihvertfall ikke ut før langt utpå dagen.
      Jeg synes det er koseligere her på blogg.no nå enn da jeg var her sist, og det er fint at vi “vanlige” også kan komme på lista 😀

      1. Trivelig her på blogg nå ja. Oss vanlige som vi kjenner.
        Lite folk i hele går, men det var nok kombinasjon av flere ting.
        Fin dag videre…Klem.

    6. lite folk å se har nok litt med korona å gjøre tenker eg ,vi får jo stadig beskjed om å ikke være så mye ute ,jeg hadde iallefall nok å henge i i går med 2 voksne og 7 barn på besøk ,det var livat og kjekt ,da barna var trøtte og dei reiste hjem ryddet vi og jeg fikk vasket over kjøkkengulvet ,så kom svigerinne og svoger samt svigermor innom og her ble dem til midnatt,en lang og superkoselig dag for oss

      1. Det var veldig folksomt og koselig hos dere.
        Kan tenke meg barna hadde det flott sammen rart når alle drar igjen og nå begynner jo hverdagen igjen
        for de fleste. Deilig med jul og litt vedmodig når den tar slutt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg