Året 2021

 

januar

 

 

februar

 

 

mars

 

 

april

 

 

mai

 

 

juni

 

 

juli

 

 

august

 

 

september

 

 

oktober

 

 

november

 

 

desember

 

Et liten kavalkade – Solliv fra januar til desember / året 2021.

 

Vært ganske fint år her hos meg! Vært på mange små turer og reiser egentlig, men savner å reise til Kreta. Vært mye alene på grunn av corona og nedstengt samfunn! Jeg har ikke fått besøkt gutta så mye som jeg har ønsket, da Oslo har vært mye nedstengt. Det synes jeg har vært trist!

 

På jobben har det vært greit…Stått på og lært meg nye oppgaver! Hus og hage jobber jeg jevnt og trutt med – blir aldri ferdig! Hytta fikk jeg heller ikke tak i 2021, men sparer jevnt og trutt! Sliter med hørsel, men det er ikke noe nytt, men er tungt med restriksjoner og munnbind for oss hørselshemmede. Ikke jaktet på kjærligheten, koser meg i mitt eget selskap! Fått mange gode venner her inne på blogg! Veldig glad jeg begynte å blogge, det har gjort livet mitt rikere. Stabilisert meg på 21 – 40 plassen, ok men håper å komme blant de 20 en dag! Ønsker alle mine venner et Godt Nytt år – måtte det bli et hyggelig år med mange muligheter! Takk for det gamle også! Kos dere i aften..Nyttårsklemmen kommer susende…

 

2 0 2 1

21 kommentarer
    1. Jammen var jeg med på kavalkaden din også – så koselig! Masse fine bilder av deg! Ønsker deg en super kveld og et veldig godt nytt år! God nyttårsklem <3

    2. Nyttårsklem suser tilbake til deg.
      Det har vært så hyggelig og følge deg og bloggen din.
      Jeg og min kjære har hatt en stille og rolig nyttårsaften for oss selv.
      Det har passet bra for jeg er sliten og har sovet mye idag.
      Kroppen trenger hvile.
      Godt nytt år til deg.

      1. Godt Nytt år!
        Tusen takk for klemmen. Viktig med hvile og lytte til kroppen.
        Så koselig å ha deg som venn og følger her inne på blogg. Det er stas.
        Ha en fin dag 1. januar! Stå på…………
        God klem..

    3. Nydelig oppsummering. Du er kreativ og full av pågangsmot. Sånne bloggere trenger Norge. 🤗 Jeg er jo en ustabil jojo blogger. Men sånn er det bare. Trives med det. Snart starter et nytt studie semester, og blir nok mye fokus på ting&tang knyttet til Eldreråd og Frivillighetens år. 🤗 Pris på, jeg er sikker på at du spretter oppover på lista, og snart kan sitte i peisvarmen på hytta di og blogger. 🤗 Lykke til 🤗

      1. God morgen kjære venn! Tusen takk..Du har jo blitt student og kan ikke rekke alt. Men har du sjekket din plassering i dag! Så utrolig gøy – gratulerer….
        Gleder med til 20 plassering og hytte og peis! Kanskje det blir i 2022 – den som lever får se!
        Takk for mange gode ord…klem…nordover…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg