Jeg skal le høyt hver dag

 

GODT NYTT ÅR!

 

Årets første blogginnlegg!  Jeg fortsetter i samme duren jeg…Spist frokost og slappet av – nå snart klar for en ny kaffekopp. Kose seg..Trenger ikke stresse med noen ting! Gå seg en tur etterhvert, men det haster ikke, har jo hele dagen å ta av. Så trenger ikke stresse ut nå eller om en time. Tar det når det passer, kanskje gå en tur til sjøen. Det er alltid fint..Kanskje titte i bokhylla her om det er en bok jeg har lyst til å lese! Etterpå skal vi spise grøt – det har vi lyst på i dag!

 

Og en annen ting: Jeg skal le høyt hver dag!

 

Kos deg – vi skriver 1. januar 2022! Deilig og jeg gleder meg til det blir lysere og lysere hver dag som går! Det er helt topp altså! 

 

“Hjernen er et fantastisk organ. Den begynner å arbeide straks du slår opp øynene om morgenen og gir seg ikke før du kommer på jobben” – Robert Frost

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg