hvor er alle folka hen

 

God aften! Lite folk å se i dag…Var jo hos mamma for å rydde i huset Sysselsette seg sjæl er en kunst, mens hun er på kortids-senteret..Så var ikke mange sjelene der altså…Så gikk jeg bort til gartneriet og handlet litt til grava til pappa. Der var det et menneske…Skulle vært smekkfullt av folk som handlet der til helga tenker jeg..Dro etterhvert til kirkegården for å plante påskeliljer på grava! Der var det heller ikke en sjel 🥰 som jeg så…….❤️

 

 

Så tok jeg meg en tur til der jeg vokste opp og bodde til jeg var 16 år! Stille og rolig plass..Prata med en fyr som har hytte der ute, som jeg kjenner fra jeg var lita! 

 

 

Godt med en niste, for det ble noen timer hjemme hos mamma!  Så var ganske så sulten..

 

 

Bildet over her er løkka vi spilte fotball, stas…Etterhvert dro jeg innom matbutikken for å handle for meg selv! Der var også ganske så rolig…

 

Så stussa litt for meg selv – hvor var alle sammen..Sikkert på Nordby, det er der det skjer nå! Snart påske og folk skal vel fylle på med godsaker! Vet ikke jeg kommer meg dit, får se…Kanskje ta en båttur! 

 

God kveld videre!

16 kommentarer

Siste innlegg