Hverdagen er tilbake – dag 2

 

Da er man tilbake i industrien! Dårlig med fossefall og dype skoger og butikker! Jeg har et jobboppdrag utendørs denne uka på jobb så kan jeg jo bruke et par av bildene til bloggen også! Det øverste bildet på være en eldre maskin av noe med trykkluft! Jeg aner ikke ikke hva det er rett og slett. Aldri sett det før heller og jeg fant ikke noe beskrivelse rundt dette! Ikke googlet så har ikke søkt hjelp noe sted! Men ble et motiv til bloggen!

 

 

Opp og frem – man skulle vært en Geitrams. De finner muligheter der andre melder pass! 

 

 

Hvor er alle kaffebarene, hm…

 

 

Ganske så varmt utover dagen i dag, selv om det ble litt vind utover ettermiddagen! Men det å bade gir meg energi. I går badet jeg ikke og ble trøtt og uvel utover kvelden! Så i dag var det bare å hive seg på sykkelen til campingen etter at jeg puslet litt rundt her hjemme først! Temperatur på vannet var i dag 21 grader! Det var jo 23 grader på søndagen! I går vet jeg jo ikke, var litt småkaldt på kvelden i går og badet som sagt ikke!

 

Onsdag allerede i morgen – så deilig og dagen i går finner du her: Hverdagen er tilbake – dag 1 

 

 

 

“Å gjøre det du liker er frihet – å like det du gjør er LYKKE”

12 kommentarer
    1. Har jo hørte om trykkluft..men aldri sett en slik maskin.. og litt metall og industri hører jo med i samfunnet det også…:) Badeturer og sjø kan jeg litt mer om..og det er sååå deilg å ta en dukkert..det blir jeg lykkelig av ! Vakkert bilde ved sjøen… Klem <3

      1. Ikke sant – det er luft (trykkluft) som kan brukes f.eks til spraybokser, sykkelpumper etc.. Men hva en slik maskin kalles? Hm..Like klok. Bade blir man lykkelig av – føler lissom at alle problemer forsvinner da! Klem..

      1. Deilig med bad altså! Nei, er ikke helt i form. Det er nok bruken av høreapparater kombinert med jobb som gjør meg trøtt og rar på kveldene nå!

      1. Det er det ja – det er det ordet jeg etter. Da jeg punkterte med biilen i vinter kom det en
        en fra fra dekkservice med en kompressor! I en litt annen utgave…. 🙂

      1. Ja, mange fine plasser i nærheten av Drammen vel? Bad i vei…vannet er jo varmere enn badekaret nå! Pakk en bag med badetøy og mat og drikke og dra på tur! Du blir helt frelst du også….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg