Hverdagen er tilbake – dag 1

 

God mandag! 

 

Da er hverdagen tilbake igjen…en liten stund. Jeg synes selv jeg har hatt en topp ferie! Har kosa meg hver eneste dag! Du kan se alle ferieinnleggene her 🙂 bare til å ble/bla seg i feriedagene! F FOR FERIE – DAG 16 Fått mye for pengene i år synes jeg. Lite med handel egentlig, brukt penger på å spise ute. Det nyter jeg. 

 

 

Dette er desserten i dag. Tenk at bringebæra begynner å bli modne. Skal gå meg en tur etterpå og sjekke mer! 

 

 

Noe av det beste man kan gå og mumse! Jobber litt utenfor her litt til og så skal jeg lage meg mat her hjemme for en gang skyld! Jeg har spist meg rundt overalt i ferien så skal grave ned i fryseboksen etterpå jeg! Koselig det også da! Sola skinner i dag også, men temperaturen er mer som Norsk sommer. Rundt 20 grader, og det holder i massevis! Ja, kos deg masse med ettermiddagen om du har ferie eller er på jobb! 

 

 

“Rikeste mann i verden er den som har de billigste gledene”

18 kommentarer
    1. Syns du har fått mye ut av feriedagene..og sommerværet har jo vært ganske bra også..<3 Trenger litt variasjon fra di vanlige dagene..og det kan man få uten lange reiser også.. Elsker bringebær..har vokst opp med foreldre og besteforeldre som hadde det i hagen..og det å plukke og putte rett i munnen det er sommer på sitt beste 🙂 Veldig fint bilde av deg.. Sommerklem <3

      1. Tusen takk, man tranger variasjon helt klart. Og overnatte er jo kost da. Men ble ikke det på meg disse 14 dagene..Men har jo mer ferie. Bringebær er noe av det beste <3 Klem..

    2. godt du har kost deg hele ferien ,vi har ferie nå og har vært på handel i Ørsta ,nye framdekk på bobilen ,nye sko til meg og kortebukse og et par nye tskjorter til mannen + en bursdagsgave til systa :=) nå styrer jeg i bobilen og prøver å huske på alt som skal med bortsett fra maten ,det blir i morgen tidlig ,sola skinner og det er fullt hus i etasjen over meg ,må vel opp å si hei snart eg også :=)

    3. Hvor bra at du har kost deg i ferien. Vi regner som sagt vekk og har holdt oss innendørs. I dag valfarta vi byen, innom en kafe for kaffe og kake. Godt var det. Tenker å be et vennepar på middag og ta det i vinterhagen. Grille maten det blir perfekt. Været kan jeg ikke gjøre stort med. Klem

    4. Så herlig 😀 Har virkelig prøvd å følge deg, om ikke “minutt for minutt”, så gjennom de aller fleste ferie innlegg 😀 Her kom vi hjem til et skikkelig drittvær, for å si det mildt. I dag har vi fyra i ovnen….. Begynte på et prosjekt i hagen…. men Gudbedre 😛

      1. Tusen takk, fyre i ovnen i Juli…vel…Da er det dårlig med sommer altså! Håper sommeren kommer tilbake..Det var jo fint, men da var dere sørover 🙂 prosjektet får bare ligge på vent. Kos deg med alle bloggene du..Eller en bok eller to.

      1. Tusen takk, jeg nyter. Nå har jeg faktisk sett på en serie….
        Jeg holdt på å le meg i hjel..Skal lage et innlegg en dag! 🙂 klem…

    5. I dag synes jeg det var skikkelig deilig temperatur. Jeg har fortsatt ferie, og skal være en uke i byen og gå å slaske 🙂 Så er det camping igjen fra søndag 😀

      1. Tusen takk så hyggelig 🙂 jeg føler selv at jeg har kosa meg veldig i ferie nr. 1 og det ble mange innlegg og mange bilder ut av det! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg