Hverdagen består påska går…

Hei dere, alt bra?

Jeg føler meg bra igjen. Det bittelille tungsinnet og rastløsheten er borte vekk. Det var nok tanna som hadde skylda. Pluss at hverdagen er tilbake…:-)

Da er det rydding av påskepynt her. Inn i boden med dette 🙂

 

Gule hjerter som jeg har heklet går i skuffen med duker. Liker disse hjertene har dem i rød  og grønne til jul også. Passer fint under en kopp eller noe pynt eller sånn. Heklet de for noen år tilbake. Oppskrift fant jeg i et ukeblad. Usikker på hvor jeg har den oppskriften nå, men en nok i en perm jeg har med oppskrifter…

#hekle #hjemmelagd #påskepynt #hjerter

8 kommentarer
    1. Kjempefine hekla – hjerter. Jeg kunne virkelig hatt mer ferie, men fikk ladet såpass godt at jeg kanskje holder til sommerferien 😉 Ha en fin dag 🙂

    2. Søte de hjertene der, og veldig glad for at du kommer deg litt ovenpå nå ♥
      Ja, nå må pynten bort. Har begynt såvidt i dag, og pusler litt med det nå i kveld, rydde og gjøre rent 🙂

      1. Tusen takk. Glad i de hjertene. Heklet i Fiol. Deilig å rydde vekk pynten nå. Tok støvsuger og vaskebøtte også jeg etterpå. Blir bøss med flere folk i huset. Ja. Nå er jeg vanlig igjen. 😀 Deilig…

    3. ubehag i tenner kan nok sette en litt ut,bra du er i form igjen nå da :=)du har masse koselig påskepynt,har 2 store og 2 små kyllinger jeg og to til å ha godis i ,skal nok ha dem vekk jeg også,men enn så lenge er dei fremme ennå hi hi ,har ikke vært i form denne uken ,da orker jeg ikke tenke rydding rett ennå

      1. Tusen takk. Masse pynt jeg og masse flere ting. Som jeg ikke tok frem i år. Påska var jo så sen. Nesten sommer. Så synes det holdt. Liker som sagt å pynte til påske. Men tanna satt meg nok ut litt. Ikke så gøy det. Så blir jo noen tanker….Håper du blir bedre i morgen 😀

    4. Så koselige hjerter – jeg eeeelsker hjerter som du sikkert vet! Så masse koselig pynt også….. jeg pynter masse selv – det er stas! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg