hvem skulle tru

 

God kvelden…Endelig – Gratulerer til Biden og Harris <3 

 

Det er 7. november og det blomstrer fortsatt hos mamma. Jeg plantet litt i kasser og sånn i våres! Blomstene har vel aldri blitt overvanna akkurat..Fått en skvett når jeg har vært innom. Men jeg er jo ikke der hver dag! Men vakre er dem og de blomstrer fortsatt! 

 

 

Ganske så utrolig. Ikke fått noe gjødning heller…Det har jeg helt glemt bort der ute!

 

 

Jeg elsker disse fargene sammen! Det er så fint og kler hverandre. Både farger og form! Har akkurat sett på NRK i arkivet der  om franske hager. Ligger ute flere deler. Sett del 1 – mye vakkert å fordøye <3 Så da ble jeg sittende her og drømme om hagen min! Den er helt grei, men ikke noe kunstverk! Hehe…Men kanskje en vakker dag så jobber jeg enda mer med den. Det hadde vært skikkelig gøy. Man blir jo aldri ferdig med en hage! Fikk du med deg mine morgen-tanker – hvis ikke, så klikker du innpå her: morgentanker denne lørdagen 7. november ❤️

 

 

Ønsker deg en vakker kveld!

8 kommentarer
    1. Så vakket med det som blomstrer enda og så vakkert at valget er over der borte. Nå får vi håpe på fred og ro framover. Ønsker deg en vakker søndag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg