morgentanker denne lørdagen 7. november

 

Heier på deg! ❤️

 

Skal ikke farte så mye hit og dit i dag! Holde seg mest mulig for seg selv! Men må handle for mamma. Hun må jo ha mat! Enten det er sånn eller sånn…Ellers så er det litt kaffe nå her i heimen. Må våkne litt! Kaffe må til – det er deilig å starte med en kaffekopp eller to! Etterpå blir det å hive ut noen tepper og støvsuge og vaske! Skal titte litt på nettet også. I år handler jeg inn gaver “derfra” og da må man begynne tidlig. Tenker jeg skal være litt kreativ i år og handle inn ting og tang som er kost og kanskje ikke bare 100 % nyttig! Julen i år er det rom for “glade” julepresanger  og ikke bare det folk trenger! I går på posten fikk jeg den første pakken og ja – veldig fornøyd ja! Så nå samler jeg opp i esker og bager. Og lagrer godsakene før de pakkes inn! Pluss at jeg holder på med litt strikk- og hekleting og perler.. Tror jeg har en bra plan for jula i år! Fikk du med deg den symbolske rosa til deg, hvis ikke titter du her: TIL DEG  ❤️

 

 

 

 

Ønsker deg en flott dag! Finn din egen vei…

12 kommentarer
    1. God morgen!
      Ja nå er kaffe fortært her også – og jeg er snart klar for å dra på Yoga 🙂

      Ellers må man tenke mer over hvor man forflytter seg ja. Tenke seg til at november siger på…. jeg strikker og er snart ferdig med julegave nr. 2 😀

      God lørdag til deg 🙂
      klem

    2. Tror jeg og skal ta mye av julegaveshoppinga på nett i år. Har forresten alt begynt og flere gaver har allerede ligget gjemt bort i flere måneder.
      Og i år tror jeg jeg går for høy kosefaktor og litt luksusfølelse når jeg skal fikse gaver. Tror folk trenger det i år. Ly s og varme. Føle velvære.
      Nå venter vasebøtta her og

    3. Har ikke kjøpt en enste julegave. Tror ikke det blir så mange i år heller…. Men litt må man ha 🙂 Koselig å lage noe da 🙂 Ha en fin dag da Solveig <3

    4. jeg er ferdige å kjøpe julegaver og slik koronaen er nå er jeg glad for det ,ja du kan bestille på nett ,for meg blir det litt balete for jeg hvet aldrig hvor pakken må hentes ,posten leverer i Volda ,der kan mannen ta det med hjem ,post nord leverer på Hornindal ,da må vi ta en ekstra biltur etter middagen for å hente,det var bedre før når landpostbudet hadde pakkene med seg i bilen :=)håper du har hatt en fin lørdag

      1. Ikke helt enkelt med å bestille på nett hos deg. Så bra du er ferdig med den jobben. Ja, lørdag ble fin den! 🙂
        Kjøper litt her og der jeg, pakkene kommer hjem her eller ned på butikken.

    5. Smart å begynne tidlig med julegavene! Jeg har også begynt så smått – det er kos! Tenker også på å gi bort noe ekstra koselig i år – noe personlig, gjerne litt kortreist herfra! Så får jeg støtta noen nærbutikker også! Kos deg med lørdagskvelden da <3

      1. Ja, tror jeg skal være ferdig tidlig i år! Menge seg med masse mennesker helt oppi i jula er jo ikke greit…Så satser på denne måneden.Kortreist var lurt…får tenke litt jeg <3 klem og fin fin kveld…Takker…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg