Til deg – en symbolsk hilsen

Reklame | Jotex

 

God ettermiddag denne fredagen! November 2020, og ingenting er som før! Jeg går mine turer og følger min egen regime med rutiner! Jeg lar ingenting skli ut! Men jeg kjøpte meg en bit kake nå til kaffen nå i ettermiddag! Etter turen i dag…Varmt og fint! 

 

Men du, her sender jeg over en symbolsk ROSE til alle som leser bloggen min! Kos deg i ditt eget selskap, lag deg gode rutiner og kom deg ut på tur. Lag deg en god kopp kaffe hjemme og få følelsen av den gode café-følelsen i ditt eget hjem! Skap deg hygge! Ring venner eller ta kontakt på andre medier! Vi klarer dette…… 💜 og solnedgangen fra i går finner du her: en solnedgang her på morgenstunden min og nedenfor kan du klikke hvis du har lyst…

 

Klemmer kommer susende

 

SKENE//VIOLET//BERLIN

 

 

10 kommentarer
    1. Tusen takk, Solveig! Koselig med blomster! Jeg koser meg – har vært på en båltur allerede idag, jeg……! Nå er det rødvin og litt potetgull…. jeg koser meg så innmari! Klemmer <3

      1. Så flott dag da. Båltur først og så masse hygge på kvelden…deilig <3 bare å nyte! Sitter her med te jeg, kanskje jeg tar et glass rødvin jeg også! Klem…
        Og kake har jeg spist og potetgull har jeg kjøpt inn….juhu…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg