hvem er det som har pyntet seg mon tro

 

God kvelden. Da satt jeg her igjen da. Skrive innlegg. Og da må man ha utrettet litt. Hehe. Bakt eller strikket eller gått tur og/eller si noe veldig smart! 

 

Var ute i hagen og luftet den nye neglelakken i dag. Smurte på i full fart til morgenen i dag. Ikke sånn proff lagt på. Bare dyppe kosten og smøre utover…Ikke noe mer enn det! Jeg kjøpte jo ny neglelakk i går på Holdbart. Kosta en tier. Du kan se merke her: Neglelakk Holdbart – hvis du ønsker og gidder. 

 

 

Solliv – ute i hagen. Den restegarn-genseren jeg lagde bruker jeg hele tida nesten. Mest praktiske genser jeg har! Utrolig deilig å ha på..

 

 

Hagen <3…En del av den. Jeg har jo hage på alle 4 sidene av huset!

 

Ellers så har jeg vasket litt mer her hjemme. Handlet for mamma og vært hos henne. Gått tur der på bygda og gått tur her hjemme…Nå har vi spist pastasalat med kylling! Veldig godt. Kjøpte jo pasta i går også. I billigbutikken…Den var veldig god! 

 

Nå skal jeg slappe av litt resten av kvelden…Deilig at det er søndag i morgen. Slappe av og kose seg 🙂 Ikke må noe…! 

 

14 kommentarer
    1. Jeg liker også turkis neglelakk, gjerne litt metalic -turkis. Ser så deilig ut å ha hage. Det er ganske rart hvor forskjellig man bor. Jeg i liten leilighet i Oslo. Andre i store hus med hager på landet 🙂

      1. Fint med turkis. Helt klart. Veldig rart, jeg har veeeldig god plass….Men sånn er det. Liker huset mitt og hagen min og drømmer om hytte å stelle også….

    2. En aktiv og flott dag har jeg skjønt 😀 Og du har hage så det holder skjønner jeg.. 😀 Da blir man ikke arbeidsledig 😀 Vakkert.. takk for jeg fikk titte innom 😀 Klem

      1. Tusen takk, ja her er masse hage med busker og frukttrær og hekk…Og litt blomster og masse gressplen..Så nok å holde på med ja. Men jeg liker å være ute. Synes det er koselig…Ha en fin dag da…:) Klem…

    3. fint med litt farge på tærne når sokkene forsvinner ,og hvorfor ikke turkis ,var en fin farge det :=) fin hage du har,liker att det er hekk rundt så blir det litt lunere ,jeg prøver å plante slik att busker og trær tar av for litt vind her også,men det er ikke like lett når hagen er kjempesvær :=)

      1. Ja, fint med farger…
        Hagen er lun og fin den. Plantet masse jeg og hekk er kjekt for det blir rammer og det blir lunt. Koselig å plante synes jeg. Både busker og tær. Nei, den hagen din er jo enorm..Ikke lett med hekk og busker rundt hele den akkurat..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg