Hva er dette for noe da???

 

Jeg er den som liker å fremsnakke byen her, butikker, spisesteder – ja alt som skjer. Jeg synes jeg er god på det! Men her ble jeg skuffet altså, dette er fra Bunt Byens nye blomsterbutikk! 

 

Her selges blant annet kranser til 399.- Slike man kan pynte utgangsdøra og sånn vet dere.

 

Hva er dette spør du meg??? Er dette noe man bruker penger på. Hadde jeg kommet hjem med dette og sagt jeg hadde kjøpt denne kransen i en butikk for 399.- da hadde ungene her hjemme tenkt at nå har det rabla for ho mor..

 

For meg så ser du ut som ugresset jeg har rett utenfor døra her – noe i grøftenkanten som man har bundet sammen. 

Anbefaler heller å gå inn til skogens dronning her: NATHELESS  Hun lager fine kranser hun…Aner ikke om hun selger altså, men vakkert er det! 

 

 

For meg ble dette Keiserens nye klær…dere kjenner sikkert til den historien! Greit å tenke utenfor boksen og all ros for det, men rett og slett mye annet jeg kan bruke pengene mine til..Men skal ikke nedsnakke butikken altså, for det er masse forskjellig å titte på der. Men dette her skjønte jeg ikke helt! Fortsett dere og bruk det kreative – det liker vi…Gresskaret var fint, det hadde vært flott på trappa! 

 

Ikke alltid man skjønner alt man ser…Noen ser diamanter der andre ser gråstein! 

28 kommentarer
    1. Til den prisen kunne det ikke falt meg inn! Egentlig ikke uansett, for disse synes jeg ikke var pene…

      1. Ja – skjønte ikke helt hva det var laget av. Kanskje noe urter, aner ikke og jeg spurte ikke heller.
        Jeg hadde som sagt ikke handlet dette til 399.- ei heller til 50.-…
        Så der er vi helt enige! 🙂

    2. Not my cup of the heller.😅
      Hadde nok ønsket meg en litt mer forseggjort krans på døra. Kanskje det er blitt moderne med enkle og rufsete kranser? Ikke godt å vite.🙈

      1. Var noe rare greier, jeg skjønte ikke materialvalget her.
        Det er jo masse fine greiner å lage kranser av…Dette her forstod jeg ikke!
        Men du ha en fin fin kveld 🙂

      1. Ikke sant, jeg trodde nesten ikke hva jeg så!!!
        Natheless skulle åpnet en bod til salg av ting og tang <3 hun er dyktig!
        God klem..

    3. Herligheten altså! Ser jo ut som en krans som er klar for å bli PYNTET – Ja gå inn til Natheless og få tips til egne kranser 🙂

      God tirsdag til deg 🙂 klem

      1. Var litt merkelig for meg og hvis det er pynt til Halloween så synes jeg dette var i meste laget.
        400.- for en kveld..Skal jeg ha en krans, vil seg bruke den helt frem til jul! Altså noe holdbart, ikke
        bare å kjøpe og kaste.
        Fin kveld videre, klem…

    4. Huff, den kransen har ikke jeg kjøpt. Du får sikkert kjøpe krans hos Natheless om du spør ho. Den dama er kunstner av rang!
      Klem

      1. Ja, nei var ikke min stil denne kransen. Men er sikkert som Natheless skiver
        at det blir brukt i forbindelse med Halloween. Jeg har ikke råd til slik pynt for en dag sin skyld.
        god kveld og klem…

    5. Du er da søt som framsnakker meg da! Tusen takk. Gøy å lage kranser og jeg kan ofte lage det av det jeg finner i grøtekanten og pynte de opp. Men aldri hadde jeg kjøpt en sånn krans. Men jeg ser det begynner å florere med sånne visne kranser her og der, for de brukes de visst sammen med gresskar til Halloween. Ja, ja, hver sin smak tenker nå jeg, 🙂

      1. Bare hyggelig vet du…
        Ja, ser jo poenget ditt der. Men har folk så god rå nå at man kan betale 400 for dette.
        Jeg skjønner det ikke.
        Skal man virkelig bruke så masse penger til Halloween pynt, verden har blitt gal! 🙂

    6. For meg ser dette ut til noe man kan lage en ordentlig fin høstkrans av, ikke en som er ferdig og overpriset. Ja vil man ha inspirasjon er Natheless damen og besøke 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag 🤗

      1. Ja, jeg tar meg ikke råd til å betale 399.- for slikt..
        Jeg er ikke der, mulig som Randi skriver at det er moderne i forbindelse me Halloween.
        Men likevel 400 er mye penger for ugress…
        Fin kveld til deg..

    7. Nei, jeg skjønner heller ikke poenget med de der, – får omtrent samme resultatet om man napper med seg noe ugras og surrer sammen…. Foretrekker de litt mer solide og forseggjorte. Fint med gresskar da, – så noen på Plantasjen igår også.

      1. Ja, da kan man gå en runde i nabolaget og plukke med seg litt og surre det sammen. Det gjør
        samme nytten – hvis man skal ha det til Halloween altså..Må være litt holdbare og se fine ut
        og forseggjorte ja..Da kan man pynte hus og låve med dem..<3
        Gresskar er flott, det kan man pynte med inne og ute. Masse fine farger og fasonger og størrelser.
        Ha en fin kveld…:-)

      1. Vedlig spesielt, da har man for mye penger tenker jeg. Hvis jeg skulle handlet med dette hjem for
        å pynte til halloween en kveld.
        Skjønte ikke materialvalget her. Natheless burde holde kurs, så flink som hun er <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg