Hva er det med alle disse bruene her på Kråkerøy?

 

Jada jada!

 

Ikke nok med at Kråkerøy bru har vært stengt siden august! Nå er det ny bru på gang over til Isegran! Så en midlertidig løsning med en hengebru! Siden den andre brua blir revet! Vel, ikke akkurat for biler – men man kan sykle å gå over her fra Kråkerøy til Isegran. Ruslet meg en tur her i kveldinga! Det blir sikkert bra til slutt tenker jeg! Enn så lenge går ferja – som i følge Kronprinsparet mente det som var trikken i Oslo!

 

Ferja går hele året altså, ikke bare nå om dagen! Den er også gratis! Vi er heldige! <3

 

 

Isegran har jeg skrevet om mange ganger før her på blogg – den lille øya utenfor Kråkerøy!

 

Et sted med sjel! Et deilig sted å rusle rundt! Jeg liker å variere litt med gåinga, hvis ikke blir det kjedelig! Og det er alltid lettere å være i gang enn å komme i gang. Hvis man har vært et sted og tenker at bare jeg kommer hjem så skal jeg gå meg en tur. Men da er det fort gjort at man deiser ned på sofaen og under pleddet og kanskje ikke kommer opp fra den sofaen igjen med det første. Så moralen er: Legg inn turer der det passer og er naturlig mens man er i farta! 

 

 

Finn ditt eget lys og la det brenne! Alle må vi hente energi et sted! Gikk du glipp av forrige innlegg: Se her INNE

 

God natt!

10 kommentarer
    1. Der har du min treningsfilosofi i et nøtteskall faktisk! Å rett og slett lure inn trening uten at det som bedrives gis merkelappen trening, da dette gjør at det faktisk blir noe av!
      Om du dessuten har det med å være ute i siste liten sånn som meg, så lar til og med intervalltrening med vekselsvis hurtig gange og spurt seg gjennomføre å få lurt til seg *haha*

      1. Haha,,,,du er smart! Viktig å få lura inn trim og skritt hele dagen! Det er noe med det når man først har kommet
        hjem, da kan det være litt kjedelig å gå ut igjen med det samme! Være i farta lissom…

      1. Ikke sant og når du kommer er sikkert brua ferdig. Den brua som var der tidligere måtte rives, var begynt å bli morken! Du kan ta ferje fra Gamlebyen, gå av på Smertu og gå et stykke bortover og så kommer du til en øy til. Der er det en bru og da kommer du til Isegran. Det går ikke direkte ferje til Isegran, Det ble prøvd ut. Men var for mye strøm der. Klemmer….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg