Det handler om deg

 

God fredag!

 

Det handler virkelig om DEG – skal vi gidde å blogge så er vi avhengig av at folk leser bloggen vår! Hvis ikke er det dødfødt! Jeg har også skrevet om det flere ganger i sommer og i det siste er det  Vibbedille og Kjerringtanker som ytrer en del om dette! Snart er det jo bare oss her på blogg som leser hverandres blogger og slår det ene blogginnlegget i hjel med det andre!

 

Det er jo vi som må lokke folk tilbake til denne plattformen og vise at det mye forskjellig her inne. Nå er det stort spenn av spennende temaer! Så det er nok å velge i!

 

 

Vi må spre budskapet at det er mye på “menyen” her inne på blogg! Alt fra temablogger til vakre bilder og alle hverdagsbloggene! Vi begynner med å spre budskapet vår ut av plattformen. Og det får vi gjort ved at vi deler bloggene på andre steder! Og snakke om blogg til folk vi møter i hverdagen! 

 

I dag velger jeg 3 blogger å dele!:

 

 VIBBEDILLE  

 

KJERRINGTANKER

 

Jeg velger disse to fordi de har skrevet om dette temaet jeg tar opp! Og til slutt velger jeg: 

UTIFRILUFT 

 

på grunn av hennes bilder og små betraktninger! Vi her inne på blogg må framsnakke hverandre og spre oss utover, slik at folk for øyne opp for blogg igjen! Det handler ikke lenger om rompeløft og nye pupper! Livet er så mye mer enn det! Livet er for kort til å være selvopptatte og tenke at andre er så mye finere enn deg selv!

 

Men du det er fredag! Kos deg og nyt helgen! 

 

 

B L O G G  B L O G G  B L O G G

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Bare hyggelig vennen <3 Vi må hjelpe hverandre og nå ut at blogg er i endring og mye godt innhold! Klem….Kos deg med kvelden! 🙂

    1. Jeg har ikke blogg selv. Men koser meg med å lese mine faste. Kan ikke bli for mange heller, for da tar det mye tid.
      Jeg bruker også en del tid på FB og Insta.

      1. God kvelden! Leser ikke så mange selv jeg. Men det er noen jeg følger slavisk og leser alle innlegga til!
        Rekker ikke over alt sånn er det bare! 🙂 klem til deg.
        Men koser meg veldig med de jeg følger!

    2. Ja, det er mye på menyen her i bloggland. Jeg har ikke rukket stort i høst heller, men koser meg med å lese når jeg har tid innimellom alt annet. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg