Hus og hjem – pynt

 

God mandag her fra Hus og hjem Hus og hjem – jeg trenger hjelp (tidligere innlegg i denne kategorien).. Litt dårlig bilde, og de andre jeg tok kom ikke over fra mobilen til Mac – men får ta nye bilder senere..Her er det bare for å vise denne pynten.

 

Du har sikkert sett dem i interiørbutikker eller andre steder.  Altså  glassbokser i forskjellige størrelser. De kan åpnes og det kan legges ting i boksen. Her la jeg forskjellige ting, kastanjer, en pyntenål, en kunstig eikenøtt, og litt småpynt. En enkel liten lysestake over og lysestaken kommer litt opp i høyden. Mer skal ikke til..Til jul kan man ha andre ting i boksen. Og fint å pynte et julebord også da, men da er det kanskje fint med to stykker som er like – på hver sin ende av bordet. 

 

Man kan pynte med mose eller små julekuler som skinner…Alt er lov i min verden….Litt annerledes dekorasjon! Og dette tar jo ikke stor plass…Slike store boller med juledekorasjoner tar som regel plass og hele julen flyttes de rundt for å frigi plass på bordet..I hvert fall hos meg! 🙂

 

Enkel pynt for små bord eller små leiligheter! Eller som pynt på julebordet ditt! Og hele poenget her er jo lyset som skinner og man ser pynten gjennom glasset – så fint! Og de er jo i gull/messing for de som elsker det…Gull og sølv er alltid stilig. 

 

HUS OG HJEM

8 kommentarer
      1. Veldig fint og jeg ser dette kan bli fint med grønn mose og røde små skinnende kuler eller kuler i gull..
        Du har sikkert ikke lagt merke til dem, slike små glassesker finner man overalt. De gjør ikke så mye ut av seg, men med litt pynt er det flott! Og med lyset over blir det veldig stilig.

        Store dekorasjoner har jeg sjelden en plass til. De er best på trappa.

    1. De er så fine. Jeg pynter noen ganger nede i glassvaser. Det skal jeg snart vise fram. Så fint med noe som kan brukes til flere ting hele året! Klemsiklem:)

      1. Ja, veldig enkel og fin pynt dette – og man kan lage sin egen vri..
        Og til jul blir det mose og små kuler 🙂 i rødt/gull/grønt
        God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg