Hus og hjem – lysestaker

 

Hallo her fra Hus og Hjem 🏠 Tidligere innlegg kan du lese om her 

 

I går var jeg en tur i sentrum og tittet litt rundt. Gikk innom en av byens interiørbutikker..Fikk øye på disse lysestakene i keramikk/leire.  De var satt ned til halv pris og kostet nå 599.- for den største! 

 

Nederste bildet ser dere lysestaken min yngste sønn lagde på skolen – barneskolen. 

 

Dere skjønner poenget, jeg trengte ikke kjøpe! Har skrevet et tidligere innlegg om dette for flere år siden også, for keramikk kommer og går når det gjelder interiør! 

 

HUS OG HJEM 🏠

 

 

 

6 kommentarer
      1. Lysestakene var dyre og hvordan kronelysene funker der aner jeg ikke.
        Men kan jo ikke ha vært så populære siden alle ble satt til 50 %.
        Den som sønn min lagde er super. Der er det plass til kronelys.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg