Hus og hjem – kunstige kvister

 

God kveld her fra Hus og Hjem 🏠 Forrige innlegg kan du lese om her

 

Da jeg var ute og kjørte i dag så dro jeg en tur innom Jysk også! Der fant jeg rosa kunstige kvister til kr. 25.- pr. stykk. Kjøpte to. Veldig lange, brettet de litt nede i vasen. Synes det ble litt vår i stua jeg med rosa pynt i denne “tåketida”..som er utenfor veggene..Trenger ikke alltid koste så mye å fornye seg litt!

 

Jeg kjøpte meg en bukett med tulipaner på Extra på fredag, de sprang aldri ut..Så bare kastet dem i dag. Bortkastede penger, så jeg tenkte: “Skal jeg gidde å kjøpe nye blomster hver uke utover…” Jeg gadd ikke kjøpe nye friske blomster, jeg kjøpte kunstige kvister! Ikke så lett å ta bilder av disse, men var finere i virkeligheten enn på bildene! 

 

P.S. Jeg har ikke ryddet før jeg tok bildene…Så blir som det blir! 

 

 

 

 

Brukte det nye handlenett mitt da jeg var på shopping. Det jeg fikk til jul av gutta! 

 

HUS OG HJEM 🏠

 

18 kommentarer
      1. Tusen takk, likte de godt jeg. Og når man blir lei, så har man fått mye ut av 50.- kroner altså.
        Synes de pyntet opp her hos meg. Ble koselig inne med litt rosa stæsj.. 🩷

    1. Disse var fine. Bedre med kunstig enn blomster som ikke springer ut. Kunne ha tenkt meg sånn så kanskje innom Jysk å sjekke når dette været kan roe seg ned noen hakk. Sov som en stein i natt og hørte vinden like før jeg sovna. Men det er stille før en ny storm kommer. Drivhuset står ennå. Klem til deg min venn.🥰

      1. Bra du fikk sove og slappe av. Jeg har vært på jobb så aner ikke hvordan været er hos dere nå.
        Håper det er greit vær og uværet er på retur.
        De var kjempefine altså, pyntet hele stua..Ble glad, for visne tulipaner fra matbutikk gidder jeg ikke kjøpe noe mer.
        Ha en fin kveld vennen…klemmer herfra ❤️

      1. De var kjempefine og pyntet hele rommet her. Så glad jeg kjøpte.
        Ble så irritert på de visne tulipanene som ikke åpnet seg. Sikkert ikke norske.
        Jeg skal bare kjøpe norske tulipaner og ikke de billige på matbutikker.

    2. De var stilige! Gøy å pynte med litt koselige farger nå! Er jo verdens mest stusselige vær…..! Jeg kjøpte tulipaner i forrige uke – de vokste seg jo nærmest ut av vasen….. fine med en gang, men…! Klem <3

      1. Takk, tulipaner på Extra kjøper jeg ikke mer…De var bare rare..
        Må nok til gartneriet eller Mestergrønn.
        Ja, var stilige og tenk den prisen…Titter du rundt i slike interiørbutikker så koster kunstige flere hundrelapper..
        Klemmer..

    3. Knallfine kvister. Jeg lagde meg sånne selv i fjor ved å klippe ut løv og lime på bjørkegreiner. Tror jeg må ha noe sånt i år også. Du frister meg til å kjøre til Jysk. Klemsiklem 🙂

      1. Takk, jeg husker du blogget om slike kvister. Fine. Men mye jobb..
        Her får du flotte kvister til 25.- – løp og kjøp <3 klemmer herfra..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg