Hus og hjem – det lille ekstra

 

God lørdag fra Hus og Hjem 🏠 Forrige innlegg i samme kategori her: Hus og hjem – det lukter pepper 

 

Alltid litt gøy å ta en runde etter noe småtteri å kjøpe før jul! Jeg kjøpte en lyslenke med små trær på Flying Tiger, synes den ble fin med lys. Så pyntet opp noen kunstige kvister i en vase og danderte denne lyslenken. Da ble det et lite juletre på stuebordet 🏠 Koster jo ingenting, men det pynter opp! For meg kan julen aldri bli minimalistisk, det passer ikke i hop med julen i mitt hode.

 

Jeg var innom Princess og der var alt av julepynt og dekor 1/2 pris. Så kjøpte to slike putetrekk. Kunne jo kjøpt to forskjellig, men falt for dette motivet og fargen og da kjøpte jeg to. Trekkene jeg hadde på får ta en runde i maskinen og kommer på i 2024. Nå er det jul og det pyntes. Et trekk kostet 199.- og 50 % på dette! Et fint tilbud og man fornyer seg litt uten å bli ruinert. Var en liten runde på en senter i går, i dag har jeg ikke vært i byen 🏠 Holdt på her hjemme og tatt frem en haug med nisser, til og med pyntet juletreet og jeg som aldri gjør det før nærmere jul. Etterpå så tok jeg og vasket alle vinduene utvendig!

 

Tenkte det i grunn var greit å gjøre seg ferdig med pyntingen, i dag som det var holkeføre og ikke byliv for meg! Da kan jeg jo heller kose meg i byen en annen dag når vær og føre er enklere for gamle mennesker ❤️  Kjørte bare en liten tur og postet to brev! 

 

HUS OG HJEM 🏠

 

12 kommentarer
    1. Her har det vært lite hus og hjem i dag. Men mer trening og litt handling. Kjøpte meg en til bukse som jeg har en av fra før 🙂 Lurt å kjøpe flere når det er en man liker. Svarte jeans. Med stretch. Den andre begynner å bli slitt. Ellers kaffe med venninne og middag her 🙂

      1. Koselig dag hos deg, fint å kjøpe til seg selv.
        Kaffe ute er alltid deilig. Jeg har gått tur med brodder…Går ikke ann å gå uten her jeg bor.
        Ha en riktig så fin kveld 🙂

    2. det var fine juleputer og lys er alltid koselig ,da er du ferdige når nissene er fremme og treet pyntet,jeg rekker ikke det nå jeg ,i dag har vi vært på hytta med svigerinne og svoger og hjulpet dem ,dei pusser opp ett gammelt hus her hos oss og skal feire nyttår der,da var det noe dei ønsket hjelp til ,kom nettopp ned oss selv ,i morgen er det søndag og mandag er det bortover igjen til fysio ,så det får bli litt etter mandagen :=),fikk tatt vår seng i dag og skiftet på samt vasket gulv ,så litt fikk jeg gjort før vi gikk ut i 11 tiden .Kos deg i julepyntett stue

      1. Tusen takk, ja her er det masse pynt i alle rom. Koselig når kvelden kommer. Deilig å bruke dagen slik hjemme, fikk
        gjort veldig mye. Så kjekt.
        Snille dere som hjelper til, sikkert koselig og sosialt også..Fysio er viktig, du må trene på for få minst mulig smerter.
        Så det er bra. Jeg gikk jo til fysio i månedsvis etter bekkenbruddet mitt..Måtte nesten lære å gå på nytt.
        Nyt kvelden og God natt når den tid kommer 🙂

      1. Takk, koselig å pynte og kjøpe litt småtteri til jul også.
        Så masse fint å kjøpe. Men styrer unna dyre ting. Det skal jo bare være fremme i ca. 14 dager.
        Klems <3

    3. Koselig lyslenke – og midt-i-blinken-putetrekk! Akkurat sånne nisser jeg synes er finest….! Gøy å pynte – og minimalistisk blir det garantert ikke her…. <3 klemmer

      1. Takk takk, ja synes putetrekk-motivet var så utrolig koselig at jeg måtte kjøpe to like.
        Utrolig fint motiv, vinter og jul!
        God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg