Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem – link til forrige innlegg i denne kategorien.

 

Det var morsdagen da, jeg fikk tulipaner fra gutta og jeg kjøpte nelliker til meg fra meg..

 

De begynte å bli litt tufsete begge disse bukettene, så da ble to buketter til en! 🏠 Ble fint synes jeg, og vasen kjøpte jeg på Home and Cottage før jul..Dette er min favorittbutikk av alle butikker…Alt ser litt slitt ut og litt landlig stil, sånt liker jeg. Dessverre har vi ikke denne butikken her, men jeg titter innom i Sarpsborg og Oslo når jeg er på de kanter…🏠 Men det bygges nytt kjøpesenter her på Kråkerøy i disse tider, er ferdig våren 2024 tror jeg. Da er denne butikken på plass, gleder meg…

 

Og jeg gir dere et tips, legg en kobbermynt i vasen når etter at du har fylt på kaldt vann i vasen og skåret tulipanene rett over. Ikke skrå…Da holder tulipanene seg lenge! 🏠

 

HUS OG HJEM 🏠

 

 

 

20 kommentarer
          1. Virker som du ikke har skrevet bloggnavnet.
            Tenker det er best du logger deg helt ut og skriver alt på nytt i det feltet man skal fylle ut.
            Altså du må skive hele navnet: Hverdagsmagi.blogg.no
            Folk må jo finne deg. Jeg prøve å kommentere til din blogg på morgen, men møtte bare en stengt dør! Da mister du lesere vet du..Bare klikk på kommentaren din du også og da ser du at det stopper opp.

            1. Der det står: nettsted på profilen min på blogg ligger dette inne: http://hverdagsmagi.blogg.no
              Det var det Heidisverden som tipset meg om å legge inn. Og da virket det en stund å komme seg direkte inn/åpen dør. Men plutselig virket det ikke lengre. Jeg har kontaktet bloggsupport og de mener det har noe med en server hos de å gjøre. De venter på ny server. Så får vi se. Jeg har prøvd å fjerne det og legge inn på ny også. Men takk for tips!

    1. Fint med tulipaner og slikt nå 🙂
      Jeg klipper alltid blomster rett av når jeg setter de i vann. Skjærer aldri på skrått 🙂 Funker det!

      God ny dag til deg og en klem sendes din vei 🙂

    2. Det med kobbermynt visste jeg ikke. Lurer på om jeg har noe i hus. Tviler på det, men det skader ikke å sjekke. Blomster er flott. Har du sett den blomsten Bunny viser i dag? Er forelsket i den flotte planten. 😍 Klem

      1. Du får prøve, du har sikkert noen gamle euro liggende eller noen mynter fra Kreta. Alltid hyggelig at blomstene står en stund.. 🙂
        Ja, Bunny-blomsten var nydelig…klem..

      1. Blomstene er like fine i dag. Vakre.
        Gleder meg til det kjøpesenteret – det blir digert. Og kjekt for Oslo-trafikken kan kjøpe meg seg ting til hyttene sine.
        De blir nok veldig glade..

      1. Så lurt, skal sjekke dette stedet. Tusen takk.
        Ja, blomstene var så fine…Men må er de snart modne for søpla. Kos deg med kvelden Cassy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg