Hus og hjem

 

God kvelden her fra Hus og hjem Trykker du på den blå linken så finner du forrige innlegg her i Hus og Hjem.  Jeg fikk plutselig se at nå har det kommet store Mummikrus – altså 4 dl, sa da tenker jeg te! De vanlige (3 dl)  er litt små til en kopp te, men helt suverene til en kopp kaffe fra kaffemaskinen min..Bruker disse koppene hver eneste morgen, på hverdagen. På helgen bruker jeg andre kopper. Jeg har jo stil…Mummi er litt hverdags-kopper for meg 🏠 Er ikke for å være jålete altså, men jeg har litt sparemani på kopper, og ønsker meg hele tida nye serier…Sånn kan det gå! Så da må jeg jo bytte på det litt! Og bruke ALT jeg har i skapet.

 

Jeg var innom byen og kikket på disse i dag, nå er det også med bokstaver..Men fant ikke S, men det kommer vil jeg tro…Altså store Mummikrus med motiver og så i tillegg bokstav! Du finner også litt på denne linken her KITCHN Vet at det er flere som har jaktet på litt større Mummikrus! Så da er det bare å løpe inn å kjøpe…🏠

 

 

HUS OG HJEM 

 

12 kommentarer
    1. Mummikrusa er sååå fine! Jeg har ingen, men Karo har maaange! Jeg får meg også stadig nye krus! Fikk fire nye i retrostil til jul, og så har jeg tre strikkekrus…. nå går de på omgang her! Klem <3

      1. Herlig slik er det, man finner hele tida nye å spare på. Får aldri nok…haha..bytte på til hverdag og helg og te og kaffe..Nå har jeg blitt forelsket i noen Disney kopper fra Outlander..Så må nok kjøpe meg en dag. For lenge til jul..
        Klem…

        Strikkekrus er fiiiiine….<3

    2. Elsker Mummikopper!🥰
      Fint at de er kommet i litt større utgaver.🤗
      Jeg har også mange kopper og bruker dem alle sammen.😅

      1. Ja, dine de nye her til TE, da vanlig ble for små!
        Variasjon i kopper hører med, bare på jobben har jeg vel 5 stykk..som jeg har tatt med
        hjemmefra…

    3. Jeg har et par nieser som samler på Mummi-kopper. Takk for tips om at de nå finnes i krus. Kanskje jeg skal gjøre unna julegave-shoppinga tidlig i år?
      Selv er jeg og glad i fine krus… alt for glad i…. har litt mange. Men de fleste er kjøpt på Fretex eller loppemarked, så da er de gjerne så billige at jeg bare må ha de.

      1. Herlig, moro å ha dilla på kopper. Blir jo aldri lei..
        Jeg også ser etter kopper på Loppis. Nille og sånn kjøper ikke jeg kopper, det gir meg ikke noe.
        Se der ja, da har du ett par julegaver i boks i januar…

      1. Fint til gaver, jeg har smekkfullt jeg også. Men jeg har jo mulighet til å ta med flere til jobben.
        Så da får jeg litt ledig plass 🙂

    4. Så koselig da at disse mummikopper gir deg glede. Har mange ulike kopper her, men ikke mummikopper:)
      Artig å få tatt bilde av dine kopper samlet:)

      1. Herlig, ja de er så fine…Jeg har mange skal lage et innlegg en dag.
        Kos deg Mummikopper og nyt kvelden…
        Moro å spre på disse <3
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg