Hus og hjem

 

God morgen her fra Hus og hjem link til forrige innlegg..i denne kategorien. Jeg er den som elsker å tråle bruktbutikker! I Oslo er det mange, så da jeg var i Oslo sist En tur innom julemarkedet igjen så rakk vi to slike butikker..

 

Plutselig så jeg denne glassvasen fra en kunstner, denne ble med hjem og kostet bare 35.-. Synes den var svært vakker! 

 

 

Så den fikk plass i dekorasjonen min i vinduet! 

 

 

Så stilig med lys, den hadde skikkelig fint og koselig mønster rundt hele glasset! Som kom fint frem med lyset…. Ble ordentlig glad da jeg så hvor fint det ble!

 

HUS OG HJEM

16 kommentarer
      1. Tusen takk, denne vasen var nydelig og det flotte mønsteret med den gården rundt. Detaljer som jeg liker.
        Det så jeg ikke før jeg kom hjem.

    1. Det lønner seg å kikke i bruktbutikker, noe jeg gjør med jevne mellomrom og da kan man komme over noen flotte skatter. Her var du heldig, og den var så flott 🥰 Ønsker deg en fin 4 søndag i advent, klem 🤗

      1. Tusen takk..
        Det er skikkelig gøy å snoke på Fretex og bruktbutikker.
        Man kan være heldig altså. Denne vasen var fin, helt nydelig blåfarge og mønsteret som oser fra ei bygd..
        Klem til deg og fin kveld videre.

    2. Så nydelig du har pyntet, der i vinduskarmen.<3 Jeg pleier også å "snoke" etter godbiter på bruktbutikkene. Har funnet noen fine glassvaser /boller som jeg putter slike lyslenker i,akkurat som deg,å det er så fint å gir så flott stemning i stua. Kos deg masse med juleforberedelsene! Ha en fin kveld.<3<3

      1. Tusen takk så hyggelig kommentar – det varmer. Likte pynten godt når den ble satt sammen med
        en lyslenke. Som har litt store stjerner og går på strøm. Den gjorde mye av seg i vinduet.
        Og da jeg fant denne vasen, så tenkte jeg at jeg får plass den i vinduet med stjerner oppe i. Det ble fint!
        Kos deg med kvelden…Tida gikk fra meg, da jeg så på fotball 🙂 Plutselig hadde det gått mange timer.

    3. Nydelig fin og den passet perfekt inn i vinduskarmen hos deg.🤩🌟
      Bruktfunn er herlig!🤩
      Der kan man finne de virkelig fine tingene.🥰
      Nyt søndagskvelden heimen!🤗

      1. Tusen takk, ja det er morsomt å snoke rundt i slike butikker.
        Man kan virkelig finne noe man vil ha med hjem 🙂
        Kos deg med kvelden… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg