Hus og hjem

 

God kveld fra Hus og hjem – link til forrige innlegg i denne kategorien. 

 

Nå har jeg ryddet bort det som er lilla og nå kommer det røde frem hos meg. Og jeg liker litt store glassvarer til å ha lys i. Gjør seg litt ut av seg synes jeg! Kan så klart ha vanlige telys her også! Men store lysbeholdere er fint med litt rause lys. 

 

Men jeg kjøper litt store “telys” med rød farge. Har dem i hvitt også. Synes det er fint og de varer mange timer så trenger ikke skiftes ut hver dag. Jeg brenner lys hver kveld i julen! 

 

 

Lyser opp og det røde kommer fint frem her! Koselig..

 

 

Slik ser de ut, du får tak i dem på Europris og det er seks lys i pakken..Det er sikkert billigere å kjøpe en hel haug med vanlige telys. Jeg bruker det også, men det er i andre juleting! Nå blir det faktisk mer og mer jul her i heimen, motto mitt er alltid  – litt hver dag! I dag er det jo fotball så rekker ikke stort! Jeg har fått julekort fra en god venn, det får være dagens JUL! Tusen takk, du vet hvem du er..

 

HUS OG HJEM

12 kommentarer
    1. Koselig med forskjellige lys og slikt – og nå kommer det mer rødt inn for hver dag her hos oss også 🙂 Det nærmer seg med stormskritt! klem

      1. Det er så koselig altså, nå rekker jeg ikke så mye de dagene jeg jobber og går til jobb da..Men til helgen blir
        det enda mer jul. Klem..

    2. Veldig koselig med masse lys. Vi er begge glad i det her, og det har vært lite av det de siste årene, for han tåler ikke osen fra vanlige telys. Nå har han kjøpt telys i ekte stearin, pluss andre lys, så nå tennes det hver dag her også.
      Kos deg videre! Klem <3

      1. Så bra deres har funnet en løsning på dette.. Allergi og os er ikke bra.
        Nå kan dere kose dere med lys og lykter i heimen, så kost. <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg