Hus og hjem

 

God kvelden her fra Hus og hjem Trykk på den blå linken så finner du forrige innlegg i denne kategorien Hus og Hjem.. Jeg sparte en stund på Kahler Lyshus, de har blitt flyttet rundt her og der..Men er fine samlet. Jeg har brukt vanlige telys, men synes det var litt skummelt og det ble litt varmt. I fjor hadde jeg sånne led telys, men de var litt svake i lyset og batterier må skiftes hele tida! De suger batterier altså..Og lyset ble ikke fint i vinduene..

 

Nytt i året, en lyslenke, slike små billige som du får kjøpt på Normal eller Europris – som bruker 3 AA batterier. Danderte litt rundt og puttet inn litt lys der jeg pleier å ha telyset..Og da ble det hjemmekoselig da! Endelig …og lys ble det! 

 

Ble det ikke fint??? Det synes jeg i hvertfall! Nå ble det skikkelig HUS OG HJEM..

 

 

 

HUS OG HJEM

20 kommentarer

Siste innlegg