Hus og hjem

 

God fredag – nå er det lenge siden jeg har laget innlegg om hus og hjem! Siste innlegg er vel her: Hus og hjem Det stoppa i sommer, det var da jeg begynte å bli litt lei blogginga..Men skal ta det opp igjen! Jeg brenner alltid for hus og hjem..Alltid likt hjemmet mitt – glad i å være hjemme…Vaske og rydde..Men har tonet det ned veldig! Tidligere var huset helt strigla, det er ikke det lenger..Nå er det helt ok, stresser ikke..bra nok tenker jeg! Nå tåler jeg å se litt rot og støv…Går kjempefint! 

 

Husker da ungene var små og det var foreldremøter og da husker jeg en mamma til et par av barna på skolen…Glemmer aldri den setningen! “Jeg er fornøyd jeg bare jeg finner to like strømper til gutta…” Det var 0 orden i det huset, men det ga hun bengen i… 🙂 

 

Svibel, kastet den stygge lille hvite potta og fant en litt lav vase…Denne blir hvit, var nemlig hvit potte på den! Etter at jeg tok dette bildet, la jeg noen små stener fra stranda her over..SVIBEL skal ha veldig lite vann, bitte litt når blomstring begynner..Synes det ble litt fint jeg…Koster jo ikke så mye, 17 kroner eller noe..

 

HUS OG HJEM

14 kommentarer
    1. Dette ble jo veldig fint, og jeg likte det veldig godt 🥰 Jeg kan dessverre ikke ha svibel pga lukten, så her blir det en amaryllis i stedet. Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Skjønner deg – for det er en sterk duft..
        Men så vakker blomst, så får se. Blir lukta for sterk så setter jeg den i den andre stua mi..:-)
        God kveld og klem… 🙂

      1. Var nok litt for pirkete her hjemme tidligere – nå er jeg helt normal… 🙂
        Koser meg veldig hjemme..
        Ja, lukta er sterk..Så mulig jeg setter den i en annen stue etterhvert..
        Nå lukter den ikke.

      1. Du får løpe ned på Kiwi og shoppe noen 🙂
        Søte, og de som selges i blomsterbutikker før før jul som er vokset! De er rålekre…

    2. Nei jammen er det mye annet å finnepå enn å ha et striglet hjem synes jeg. Jeg har det også sånn nogenlunde, er det for ille for dem som kommer kan de jo godt vaske litt. Det er bra nok for meg

    3. “Bra nok” er nøkkelen 🙂
      Jeg vasket meg nesten i hjel da barna var små… for å være ærlig så hadde jeg egentlig ikke lyst på besøk etter at huset var shina! 😀 Tenk om det ble rotete… jeg var skikkelig ille på det der med vasking… huff… jeg har lagt mye av det på hylla og tar det som det kommer i dag.
      God lørdag til deg 🙂 klem

      1. Tusen takk, ja man kan vaske og rydde for mye. Men jeg har alltid elsket husarbeid..
        Men nå rekker man jo ikke over to hus og alt utvendig og hage og alt. Da man ble
        alene ble man jo en om alt..Så det stoppet opp og plutselig var det ikke 100 % shinet overtalt..
        Og jeg synes det faktisk var greit..Nå tar jeg rengjøring en gang i uka og rydder litt hver dag..
        Det får være greit. Men jeg stryker ikke alle klær og sånt lenger. Bare det man må..
        Ha en fin dag, klem…

      1. Bare kjøpte en mens jeg handlet mat jeg. Er nok vissen lenge før jul. Men koser meg med den nå, kosta jo bare 16,90..
        Fine er dem! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg