Hus og hjem

 

 

 

God fredag her fra Hus og hjem En stund siden forrige innlegg, men slik blir det noen ganger. I dag har seg handlet Blåmeis – det er helt likt det service jeg sparer på som er Dompap-service fra Porsgrund. Har sett på dette lenge og tenkt at jeg vil kombinere – blande det sammen litt..Blåmeis er veldig fint så i dag kjøpte jeg 4 kopper i dette mønsteret. Skal kjøpe noen asjetter også, men det hadde de ikke inne. 

 

 

Bare nydelig, for dere som tenker at Dompap er til jul – selv om det kan brukes hele året.

Blåmeis er et slikt service man i hvertfall kan bruke året rundt! 🏠

 

Passer perfekt til Espressomaskinen min og hver kopp er på 2,4 dl..Så de er passe store til denne kaffen!  Men har store Dompap-krus også, hvis jeg vil trakte meg en stor kopp…flere valg 🏠 De store koppene fikk jeg til jul i 2020.

 

 

Her finner du Blåmeis til venstre og Dompap til høyre! Så da har jeg enda flere deler, kjøpe litt og litt så er man i mål en gang tenker jeg. Jeg tjener jo noen kroner på denne bloggen så de 4 nye koppene gikk fra det budsjettet i dag. Enda så har jeg flere penger på blogg-kontoen..Plutselig så har jeg shoppet et helt service bare for blogg-penger. Det liker jeg, for jeg legger ned mye tid i denne bloggen! 🏠

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
    1. Blåmeisene er vakre ! Har hatt reir i taket, og for 2 dager siden fløy unga reiret.

      En var litt baktung og havnet på verandaen, men det var artig å se hvordan den vesle fjærballen jobba i vei for å komme seg på vingene ❤️.

      Da kan jeg kose meg på verandaen fremover uten å bli kjefta ut 😂. Burde nok hatt en blåmeiskopp til kaffe’n 🙂

      1. Så utrolig nydelig historie! Blåmeisen er skjønn, mange av disse her hos meg også. Har fuglekasse, men
        den er til kjøttmeisen. Løp til nærmeste Glassmagasin og kjøp en pakke med to Blåmeis-krus!
        Så har du alt rundt deg <3 <3 og kaffen holder seg varm lenge! Fin kveld videre til deg.

      1. Veldig fine krus dette ja. Og holder fint på varmen både til kaffe og te.
        Jeg har søkt blogg om en avtale og da tjener man litt, ikke mye – men det blir noen kroner.
        Bare til å gå inn på toppen der og søke hvis du ønsker det. Og så kan man tjene penger på
        Metapic, ved lage innlegg på klær og sminke etc.. og sette inn bilder. Det er to ting man kan tjene penger på
        bloggen sin, finnes sikkert flere..
        ..
        Hver måned så får jeg mail fra Blogg.no hvor mye jeg har tjent og så må jeg selv sende faktura
        til blogg for å få pengene inn på konto. Her kan man bruke et faktureringsfirma, eller man kan
        opprette seg et firma på Brønnøysund.

      1. Utrolig fine, dette service er ganske nytt og finnes ikke så mange deler. Men kommer sikkert flere!
        Men jeg kombinerer disse to servicene – det tror jeg blir kjempeflott!
        Ei krone her og der, blir penger av det også.
        Jeg setter disse på en egen konto i nettbanken så jeg har 100 % kontroll!

      1. Ja, de er utrolig fine og kaffen holder seg varm. Tynn porselen så kaffen trenger ikke
        varme opp kruset i stedet for kaffen. Bruker Dompap-kopp hver eneste dag jeg..I morgen blir det Blåmeis! <3

    2. De er såååå fine de koppene der! Jeg har jo to med dompap – og jeg bruker dem hele året! Koselig å bruke “lønna” fra blogg! Det er lissom litt ekstra…! Klem <3

      1. De er så fine og nydelige disse med blåmeis altså, dette service brukes hele året!
        Ikke bare til jul…gleder med til å kjøpe asjetter! God klem….

    3. Nydelige kopper, både de med blåmeis og dompap. Jeg gir litt solsikkefrø fremdeles, og nå er det flere dompaper her enn det det var i vinter. Absolutt å se hele året, men mange forbinder den nok med jul ja.

      1. Dompap er nok mer jul for noen ja, og folk tenker juleservice – selv om det ikke er det.
        Men jeg blander blåmeis og dompap i en fin mix..da har jeg dette hele året, bruke hver dag!
        Fyller ikke skapet og lar det være der inne jeg…det brukes!
        Så gøy at det finnes dompap hos deg, så en dompap for to år siden jeg.

    4. Nydelige kopper!🤩
      Det er lurt å bruke bloggpengene til egne ting og ikke bare la dem gå inn i forbruket, hvis man ikke må. Da ser man liksom mer av dem.😊👍🏻
      Nyt sommerkvelden!☀️

      1. Tusen takk, synes de er fine..
        Lurt, slik at de ikke blir borte i melk og brød…Da kan man glede seg over disse koppene
        hver eneste dag og tenke, Godt jobba! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg