Hus og hjem

 

God ettermiddag her fra hus og hjem link til forrige innlegg i samme kategori! På fredag kjøpte jeg dette pleddet eller kanskje mer et vatt-teppet..Litt tykt og godt, nesten som en tynn sommerdyne! 🏠

 

 

Synes det var så fint og kan ha ute og inne eller over hagesofaen, bare fantasien som stopper her. Pleddet finnes i 4 farger..Litt sånne duse sommerfarger: grønn, gammelrosa, gul og blå! Du finner linken her: Vatt-teppe Hvis du går inn på linken som legger så kan du lese mer om dette. Teppet kjøpte jeg på Jysk og heter Valmue! 

 

 

Likte det faktisk så godt at jeg kanskje handler inn noen flere farger! Jeg er storforbruker av pledd! 🏠 og kan gjerne ha flere slike tenker jeg…

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
      1. Tusen takk, ja nydelig å ha rundt seg..eller bare å pynte med!
        Ute som inne – så praktisk og fargene er nydelige…Fin kveld videre, klem…

      1. Tusen takk, liker sånn som dette her. For jeg liker å ligge ute på plenen når det er sol..
        Godt med litt tykkelse…Men først inne, de som er slitt bruker jeg ute i hagen etterpå..

      1. Slike vatterte tepper er praktiske, jeg bruker de på plenen og på stranda også…
        Deilig å ligge på man slapper av og soler seg..

    1. Jeg elsker slike vatt tepper. Og jeg har flere lappetepper som jeg har sydd selv. De blir mye brukt. Elsker å ta det over bena når jeg sitter i godstolen på kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg