hus og hjem

 

God ettermiddag her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg)..Det ble en liten runde rundt her i dag.. Følte at jeg måtte ha litt stæsj til helga! Kjøpte tulipaner på Mestergrønn – 15 tulipaner for kr. 100.- Synes de var helt skjønne! 

 

 

Brikker fra Europris, 19,90 pr. stykk…en med kyllinger og en med gule blomster ble med hjem her! 🏠

 

 

🏠

 

 

Egg og påskeharer fra Søstrene Grene, sikkert sjokolade – men de er til pynt..Har ikke noe problem med å ha dette i huset jeg! 14,84 for en pakke med påskeharer og det samme for egg! Synes jeg det var mye bra jeg til ok pris…blir ikke ruinert! 

 

Hus og hjem 🏠

10 kommentarer
      1. Nei, ble masse fint til en billig penge og noe av prisen på blomstene gikk til Ukraina også – mener jeg at jeg leste!
        Og pynten og sjokoladen blir spist til påske!

      1. Jeg elsker tulipaner i alle farger og disse her blir skjønne når det går noen dager! Vakkert – elsker og pynte og dille her inne! 🙂

    1. Å så koselig med litt nytt stæsj! Jeg var oppe på Europris her ista og kjøpte en kylling til å ha I bilen…. og påskeliljer…. klem 😘

      1. Tusen takk, ja – det er koselig…Elsker jo påske jeg og har huset fullt med
        kyllinger og alt som er gult og grønt! Så flotte farger!
        Koselig at du shoppet…klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg