Hus og hjem

 

God mandag her fra Hus og hjem Det har vært Boligmesse her i Fredrikstad i tre hele dager! Men den som ikke rakk det var Solliv. Hadde planer i går etter mammabesøket Men veien var mye lenger enn jeg trodde! Tok litt for lang tid og den som kom sent til Boligmessa i går det vet dere jo, men rakk å krafse til meg en pose med noen blader! Tittet litt i i dette bladet i går kveld og det er mange lekre hus altså, men man må nok ha en litt stor lommebok også! Mye lekkert innen design, klart man kan kjøpe en del på Finn.no men for ekte varer er det fremdeles dyrt! Men uansett er det viktig å ha sin egen stil, min stil er farger + litt gammelt og litt nytt + litt dyrt + gjenbruk! Jeg syntes faktisk det er koselig og innbydende hos meg, selv uten å blakke meg helt! Men det er øyet som ser………Rydde og holde orden er også svært viktig!

 

Men et hjem skal se ut som et hjem tenker jeg, her hos meg ligger strikketøy fremme, + bøker og blader jeg leser!

 

Friske blomster og litt levende lys er også veldig hyggelig! Nå for tiden kan man ta inn litt fra hagen og skogen! 🏠 Men hadde noen gitt meg 50.000 i henda og fortalt meg: Bruk dette til huset..Da hadde jeg nok investert i et par dyre lamper som man har livet ut! 

 

Har nok noen drømmer når det gjelder hus også, men det kommer nok aldri til å bli mer enn en drøm! Men hyttedrømmen kan jo kanskje bli noe av tenker jeg! Den drømmen gir jeg aldri opp! 

 

Litt om Boligmesse finner du her: Boligmesse 2022 

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
    1. Fint å ha noen drømmer, og det blir nok hytte etterhvert tenker jeg ☺️
      Det høres ut som du har et veldig koselig hjem, akkurat slik jeg liker å ha det 🥰

    2. Drømmer er viktig å ha, og hytte blir det vel på deg før du vet ordet av det. Boligmesse var det i fjor før jul her, men vi droppet det denne gangen. Litt nytt, litt gammelt, og litt gjenbruk. Fancy hus vil jeg ikke ha, bor i barndomshjemmet som er pusset opp. Fornøyd med det. Nå drømmer jeg om sol i påska og tur til vogna + spikertelt, og bål i fjæra. Fra 25 mars blir det trekking to ganger i uka på Eurojackpot. Klem

      1. Viktig å drømme litt…To ganger i uka på Eurojackpot, herlig…Plutselig så vinner man!
        Høres koselig ut hos deg, et godt hjem slik jeg ser det. Og dere har jo vogna! LYKKE!!!
        Kos deg med kvelden, klem…

    3. Drømmer kan bli til virkelighet ❤️ Jeg tenker at et hjem skal “føles” som et hjem, og da må det være greit at strikketøyet ligger fremme 😉

    4. Det var boligmesse i Sandefjord forrige helg… men jeg fikk aldri susa meg dit…..! Mye spennende å se både på messer og i blader! Jeg liker stæsj, men er ingen moteslave på det området heller! Hyttedrømmen din må du aldri gi opp altså <3

      1. Da er vi to, pleier å gå dit hver gang jeg…men ble så mye styr med mora mi så tida gikk
        fra meg! Hyttedrømmen lever og du vil bli invitert til overnatting 🙂
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg