Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg)..Jeg var på Mega her om dagen..Trengte et nytt kubbelys og det er jo lys i alle prisklasser, finner jeg et lys under 30.- så er jeg i grunnen fornøyd. Det fant jeg, tok det billigste dem hadde husker jeg. Man brenner jo litt hver kveld på denne tiden, synes det er litt koselig. Etterhvert ble jeg så fascinert av dette fine mønsteret som dukka opp etterhvert som man brente! 

 

 

Mange forskjellig lys altså og kvalitet er vel deretter noen steder, men dette likte jeg faktisk! 🏠Så hvis jeg skal til Mega en av dagene så skal jeg kjøpe meg et til!

 

Jeg er ikke den typen som har et lager av kubbelys i skapet her, kjøper når det jeg har begynner å minke slik som dette! Etterhvert blir det å handle gult lys! Det er koselig – elsker jo gult! Mange er fan av å kjøpe lys på Nille, men der har jeg i grunn aldri vært heldig! Derimot på Kremmerhuset har jeg vel en favoritt! Og nå på Mega!

 

Hus og hjem 🏠

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg