Hus og hjem

 

God lørdag her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg). 

 

I går ettermiddag/kveld var jeg ute hos mamma en tur. Etter det så kjørte jeg innom Biltema, for det ligger på veien utover til henne. Jeg trengte noen lesebriller, kjøper de på Biltema – greie og veldig holdbare. Det er slike briller man kan bruke hjemme her på kvelden, men trenger man briller til f.eks bilkjøring så er ikke disse brillene godkjent! 🏠

 

Men da jeg rota rundt på Biltema så var det en sånn billigkrok oppe i 2. etasje. Masse billig og jeg kunne kjøpt mye greier, men har jo nok med alt egentlig. Men jeg kjøpte denne lykta, stor fin lykt og den kosta 12,70 – satt stort telys i den. Har den inne nå og etterhvert kommer den nok ut på trappa/verandaen..Likte stilen, for det var ikke noe fjas på den. Trengte ikke flere, for jeg har mange lykter egentlig som jeg bruker utendørs. Men et godt tips når du er på Biltema, se etter slike “kroker” med billige saker…for det er masse rart å finne og veldig mye billig til båt- og bilturer! 

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
    1. Lykten var rålekker, og for en bra pris på den også 😊
      Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe sånn briller jeg også, men når jeg er langsynt på ene øyet og nærsynt på det andre + + + Så er det helt håpløst. Ha en fin lørdag 🥰

      1. Tusen takk, lykta er helt topp – til den prisen..sånt kan jeg like. 🙂
        Briller fra Biltema funker nok ikke her nei….
        Fin kveld til deg. Klem…

      1. Takker det gjorde den, litt sånn skarp rosa – nydelig farge..
        Veldig spesiell pris, men var vel satt ned 90 % eller noe!
        Fin lykt!

    2. Ojj,,Ojj. Det er akkurat slike områder i sånne butikker jeg prøver å styre unna. Scrollet heller gjennom mange av de andre flotte innleggene dine. Du er unik. 🤗 klem

    3. Pleier å stikke innom Biltema og Jula, man finner mye bra til lav pris. Lykta di er jo nydelig og billig. Er vel det vi sier her et godt kjøp.
      Jeg skal innom Europris, de har noe som jeg ønsker meg og skal lage noe av. Ha en fin lørdag. Klem

      1. Ja tusen takk, fine butikker det.
        Den lykta er så knall i den fine fargen! Og så billig!
        Så gøy med Europris da og dine planer….Klem 🙂

      1. Ja, denne lykta var helt suveren i stilen og fargen er fin hele året på grunn av at den ikke
        er knallrød, men litt sterk rosa og ja fint til jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg