Hus og hjem

 

Natten har senket seg her i Hus og hjem (link) og mor, meg altså har gått til sengs..Nå nattmenneske er ikke jeg akkurat…Begynner å gjespe litt i titiden på kvelden og før elleve så er man i seng. Så lagde dette innlegget før jeg la meg..

 

For på morgenen er det hektisk og man henger ikke med her på blogg hvis man ikke litt på! Lager ikke 3 – 4 innlegg pr. dag jeg altså, men 1 -2 synes jeg er greit..Folk velger jo selv om de vil lese eller ikke!

 

 

Masse mat her på blogg om dagen og mange ukesmenyer….Jeg er ingen matblogger, så jeg hentet meg et hefte fra Joker – Godt til middag. Oppskrifter på smakfulle middagsretter. Tittet litt gjennom det og har ikke det jeg trenger i huset..Så handler inn til helgen tenker jeg! Men det jeg kunne se, var dette var noe jeg godt kunne ha til middag en av dagene!

 

På bildet nedenfor er det kremet lakse-carbonara. Ser faktisk veldig godt ut! 

 

 

 

Det ble tirsdag!

 

 

22 kommentarer
    1. God morgen 🙂

      Det er mye god mat og oppskrifter rundt omkring og jeg plukker opp litt tips her og der, men blir å lage mine greier uansett liksom 😀
      Lag deg en fin tirsdag 🙂

      1. Tusen takk, ja greit å prøve ut noe nytt innimellom…
        🙂 Men jeg greier aldri å følge en oppskrift…blir alltid min vri!
        Fin kveld…

    2. Pleier å sjekke Trines matblogg for hun har mange gode oppskrifter, også på middager. Eneste matblogger jeg besøker,, og kan hende det Søte liv om det er ei kake jeg har lyst å prøve.
      I dag blir det potet og sellerimos, og pølser til middag. Tar det man haver i fryseboksen som ble avrimet her om dagen. Gratulerer med god plassering i dag.

    3. Har heller ikke bestemt meg helt for dagens middag.
      Bra plassering på deg i dag. Kan være lurt å gjøre i stand noen innlegg når man har tid, så man liksom er litt på selv når dagen er fullsatt.

    4. Her har vi heller ikke bestem oss for hva vi skal ha til middag i dag, blir kanskje grøt siden vi ikke har tatt opp noe av fryseren. Eller ferdig lapskaus. Får se. 😉
      Artig å se i slike matblader og få litt tips innimellom. 🙂

      Jeg lager også ferdig innlegg dagen før, står ikke opp tidlig for å blogge 😉 Det er det som er kjekt her på blogg.no.
      Ha en fin dag! 🙂 <3

    5. Tips til middag trenger man alltid.😊 Jeg var på Jessheim idag, og passet på å dra innom Holdbart. En kjempestor butikk med masse godt og rimelig, så da ble det middag med noe derfra da jeg kom hjem.🙂

    6. Syns du er leeenge opp jeg – for jeg legger meg jo halv ti…! Trøtt som en strømpe! Middag er godt – og jeg er veldig glad i alt med laks….! Tror det blir det til overtidsmat på meg i morra, ja! Laks, poteter og agurksalat – o la la…..! God klem til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg