Hus og hjem

 

Da er det onsdag her i Hus og hjem (link)..Dagene går, og dagen går! Bloggen går nedover, man rekker ikke over det med blogg når man fyker tidlig ut den døra! Men man kan jo bare takke seg selv, man burde laget ferdig innlegg på kvelden! Merker at disse morgen innleggene gir bloggen en del klikk! Når kvelden kommer vi folk se på TV og kule i sofaen..

 

Jeg kunne kanskje laget innlegg i pausa på jobben, men da er som regel ute i lufta og får lufta vingene litt, godt det da! Neida, er ikke livet dette altså, men er man på blogg så vil man lissom klore seg fast der man er…og ikke falle et hakk ned! Sånn er det bare!

 

Maten blir så som så også, i dag ble det fiskekaker, aspargesbønner og pastaputer med spinat! Helt greit, men egentlig veldig lite smak…ja, takk til en skikkelig middag ute på Restaurant sier jeg bare…Kose seg med god mat og noe godt i glasset og nyte sted og tid og bare være til…Det er så utrolig hyggelig. Hyggelig alene og veldig hyggelig sammen med noen! Jeg sier bare ja takk til begge deler..🏠

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
      1. Takk – bra jeg leser hos deg, men ikke alltid jeg får kommentert…
        Men festen deres så jeg i går, men fikk først kommentert i dag…
        Du ligger bra høyt du nå!!!

        1. Med daglig så er det gjerne flere ganger også 😜 høyt, jo trives med at jeg får vist bloggen øverst på den ‘timelinen’, for mange klikker kun på de som ligger der. Jeg tenker ‘synd for dem’ som bare leser de øverste bloggene. De beste bloggene er det flest av nedenfor topp 20. På topp 20 er det bare 2 blogger jeg leser fast hver dag, og 1 som jeg titter innom hist og her.

          1. Ja, merka det at det dro lesere nå man hadde innlegg og var på timelinen..
            Så det er bra du er der! Du skiver bra og har mange innlegg og akutelle temaer.
            Men sånn etter jobben blogg….da går det litt ad undas…
            Folk tenker at det er der fasiten ligger vettu….sikkert en del aviser og
            journalister også, som graver oppe på toppen der…Se om det er noe…

    1. Synes middagen din så god ut jeg.
      Jeg er innom deg daglig. Og som Bunny sier, det er ikke de 20 øverste som er de beste bloggene. Mange ligger der i ukesvis uten et eneste nytt innlegg.

      1. Ja, det er noe rart…men de har folk rundt seg og markedsfører overalt…
        De trenger ikke være på som oss…
        Middagen helt grei, men litt mer smak så ok…
        En saus eller noe kanskje…

    2. Har ikke blitt tid til bloggen her hos meg heller i går og i dag, jobben tar mye av tiden og energien. Fristet ikke med middag her i dag, så jeg kjøpte med meg en salat som jeg tok i stedet Godt og veldig mektig ble den 😉

    3. Ja at blogging er hardt arbeid, det har jeg fått erfare nå når jeg prøver å holde meg lengst mulig oppe. En ting er sikkert, jeg hadde aldri takla det om jeg hadde jobba – så kudos til deg ❤️

    4. Jeg er alltid innom deg, vet du…! Jeg lager innlegga kvelden før – eneste mulighet for meg det! Middagen din ser god ut – jeg liker godt å spise hjemme egentlig (sikkert fordi jeg spiser på jobb flere dager i uka nå….. catering…)! Klemmer <3

      1. Ja, har skjønt det at du ordner dem om kvelden…lurt det..
        Masse middager/catering ute på jobb, da er det greit å kose seg hjemme ser den..Variasjon…
        Jeg får finne på noe lurt til uka…tenker jeg! 🙂 med innlegga…
        Klem….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg