Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg).. Kvelden går unna, slappet av litt og sett på TV. Deilig det da…Blir ikke noe jobbing her hjemme de dagene jeg har vært på jobb! Blir å slappe av og egentlig ikke ha så mange planer. Dure ut av huset og slikt på kveldstid på en hverdag er jeg litt ute av trening til. Flinkere før corona – da fylte man gjerne på litt med kino eller noe..Nå er alt så uvant at det er fritt frem, så tar litt tid. Men prøver å benytte helga da, det fikk jeg jo gjort!

 

I dag hadde jeg besøk på kontoret av to damer. Men er rart å be folk inn på kontoret uten munnbind. Hva de damene gjorde skal jeg lage et innlegg på, men da må jeg ha litt god tid og lage litt dybde på det! Så blir nok et helgeinnlegg tenker jeg! Så det kommer jeg tilbake til! 

 

Men nå er det her i heimen, skal lage meg en kopp te og ta frem boka mi Blondehuset Veldig fin altså..Forresten bestilt meg et par bøker fra Mummutsalget også. En strikkebok og en bok fra Oslo. Digger jo Oslo..Så får vi se når de bøkene kommer – Mammut starter 21. februar, mye fint og jeg har dratt meg meg en oversikt på papir hjem her! Men du finner den på nettet også: HER Jeg er stor fan av bøker, dessverre så leste jeg mer før! Men sånn er det kanskje med de fleste av oss..Det er så mange ting vi skal bruke på de få timene vi har i døgnet! 🏠 

 

Man må være litt strukturert og hvis man ikke er det så forsvinner fort et par timer til fjas..Men det er jo viktig å koble av også da! 

 

Hus og hjem 🏠

 

20 kommentarer
    1. Deilig å slappe av etter en lang dag på jobb. Kjenner til den at det ikke blir gjort så mye etter jobb. Jeg sløver foran tv selv med en malende Vinja i fanget. Jeg skal sjekke ut boksalget selv, hadde egentlig ikke tenkt til det men ombestemte meg 😉

    2. ja for dere som har merket korona mer enn oss her på bygda så er det nok rart å leve som normalt igjen ,men det kommer seg nok :=) deilig å bare slappe av også da ,viktig så kan en være litt mer på i helgen ja ,iallefall dere som jobber

      1. Tusen takk, ja vi trenger jo å slappe av også…Blir jo sliten!
        Korona har vært tut og kjør i to år, er sliten av det merker jeg..

    3. Ja, man må bruke litt tid på å venne seg til det nye livet, men jeg bruker munnbind i butikker fremdeles, for regner med at det blir ekstra mye smitte nå. Jeg har bestilt boka Fuglefryd, men skal se om jeg finner flere interessante når salget begynner. Leste mye før, men nå går det mer tid på nettet. Ha en fin onsdag! 🙂

      1. Fin kveld til deg. så gøy med fuglebok. Har et par fuglebøker jeg også..Koselig.
        Ja, ikke så lett å lese i den fysisk boka lenger..Mye å titte på på nettet vet du!
        Ha en fin hyggestund videre… 🙂

    4. Noen ganger trenger vi litt fjas også! 🙂 Men det er koselig å lese bøker. Jeg leser mest om sommeren, på vinteren blir det strikking når jeg sette meg ned på kvelden. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    5. Jeg leser heller ikke så mye lenger.
      Har en bok som har ligget på nattbordet mitt i lang tid. Kommet halvveis.
      Problemet er vel at den ikke fenger så mye.
      Har lett for å ta tlf og bla meg igjennom litt nyheter istedenfor.

    6. Fint med fjas også, men får helt klart gjort mer om man planlegger og strukturerer seg 😀 Lykke til med den koselige boka! 🙂

      1. Du kjører et hektisk løp – det er helt klart….
        Det er bra så lenge du er glad i jobben og trives….Da går det enklere vettu….
        Klem og natta! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg