Hus og hjem

 

God fredag her fra Hus og hjem (link til forrige innlegg i denne kategori).. 

 

I forrige uke tok jeg opp en ny bestilling på kaffe fra Nepresso! Det gikk et par ekstra dager, for det var en sort kaffe som var utsolgt, men de sendte masse meldinger underveis og beklaget og beklaget. På grunn av at jeg allerede hadde betalt med kort så kunne de ikke dele opp bestillingen. Altså sende det de hadde og ettersende det som manglet etterpå bare. Sikkert noe med systemet internt hos dem. Men på mandag da jeg var syk plinget det på døra her og da jeg åpnet lå pakka på trappe utenfor. Jeg har ikke orket å åpne denne pakka før i går, for kaffe har rett og slett bydd meg meg i mot nå som jeg har vært syk! Men i går så var det åpning! 🏠

 

Jeg tok bilde av disse eskene og for et fyrverkeri av mønster og farger disse kaffe-eskene som rommer kapsler til maskinen. Er bare så fint, tror jeg skal ha en liten hylle på kjøkkenet til disse eskene og ikke bare legge dem i kjøkkenskuffen! Fikk også bestilt returpose til brukte kapsler slik at de går til gjenvinning, den kan henges på postkassa (posten skal ta med denne – når de kommer med en ny bestilling av kaffe) eller posen kan leveres på Posten eller i en Nepressobutikk, det vil si Oslo for meg da vi ikke har en slik butikk her i Fredrikstad 🏠 Så nå samler jeg opp brukte kapsler!

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer
    1. Flotte esker, og takk for tips om roser. Gubben her skal handle i morgen både kake og blomster. Jeg bestilte meg ei dunkåpe på salg, og den kommer nok neste uke. Når ryggen var vond rørte jeg ikke kaffe, og barnebarnet på 13 var bekymret for bestemor spiste altfor lite. Matlysta forsvant. Nå er det bedre, mat og kaffe smakte. Helgen skal nytes og to hekle oppdrag har jeg. Ikke kjedelig med andre ord. God helg og klem til deg.

      1. God ettermiddag. Må være frisk for å få lyst på kaffe. Det er veldig rart.
        Men er man frisk så elsker man jo denne kaffekoppen. Eskene er vakre, blir sittende å nyte synet
        av eskene jeg. Bra du sender gubben ut på shopping for å få tak i blomster, kake og hygge.
        Gratulerer med ny jakke – spennende..Ønsker deg en fin kveld og klem fra meg…
        Fortsatt god bedring 🥰

    2. Ja de er ganske fargerike disse eskene 😉 Jeg bruker en Senseo kapselmaskin, og putene til den kommer i en ikke alt for spennende pose. Må bestille opp mer kaffe snart jeg også, men tror det holder i en uke til.

    3. Så flotte esker! 🤩 De må du ha framme ja.👍 Ei venninne m/fam har hatt corona, og der smakte også kaffen helt forferdelig, – den hadde sånn metallisk smak. Kjekt med returordningen på kapslene!

      1. Veldig fine altså, det er rett og slett kunst på kaffen – helt kult.. 🙂
        Kaffen er noe av det første man kutter ut når man er syk..
        Både lukter og smaker helt forferdelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg