Hus og hjem

 

God formiddag her fra Hus og hjem (link) Dere husker kalenderen, Mummi Julekalender 2021 og på den er det en luke igjen å åpne. Blir nok ikke ensom i jula jeg med hele denne store familien å holde styr på! Mange små og artige detaljer på disse figurene altså! Må bare finne en lur måte å holde styr på dem. Kanskje kjøpe meg en liten settekasse, vet ikke! Må prøve å være kreativ å finne på noe lurt! Kjempegøy å åpne denne kalenderen hver dag! Elsker jo Mummi jeg 🏠 

 

I dag skal jeg ikke gjøre så mye og det er deilig. Skal kjøre ut på bygda og tenne lys på grava til pappa tenker jeg, innom mamma og se hva hun trenger i skapet disse dagene 🏠 Ut på tur blir det først, skal hente litt granbar også og ta med på gravstedet! 

 

Hus og hjem 🏠

10 kommentarer
    1. Artig kalender! 🙂 God lille julaften. Vi tente lys forrige dagen, for det er meldt sludd og snø her i dag og i morra. Nå regner det meste tror jeg. Da er det greit å være ferdig med kirkegården. 🙂

      1. Tusen takk, kalenderen er super. Her var det perfekt vær til å tenne lys på kirkegården.
        Fikk fyr med det samme, er det mye vind så sliter man jo fryktelig med det.

    2. Kalenderen ser spennende ut.
      Denne førjuls tida har gått fort altså.
      Riktig god jul til deg og familien.
      Har vært kjekt og bil «kjent» med deg.

      1. Tusen takk, i år rakk jeg ikke halvparten av jeg skulle.
        Hadde litt planer om flere hjemmelagde gaver. Men det ble det ikke.Tida gikk fra meg.
        Så hyggelig å bli kjent med deg også! God Jul! Juleklem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg