hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem (link) Håper du koser deg! Nå er det blitt julepyntet her i heimen! Litt uvant, men man blir vant med det! For det blir mye over det hele. Huset mitt finnes ikke minimalistisk, Noen ganger skulle man ønske man bare hadde 3 – 4 digre ting, enn 3000 småtteri! Men det er sånn det blir, jeg er ikke så god på å kjøpe stort. Det blir en liten nisse her og liten nisse der!

 

Pluss alt det andre man har fått til jul og kjøpt på salg etter jul eller dratt med seg fra Europris, Nille og Rusta og slike steder! Men til sommeren tror jeg at jeg skal rydde litt i alle kassene mine! For jeg vet at når jula er over nå så går det unna i en fei! Sier til meg selv hvert år at til sommeren blir det rydding i julepynten!

 

Men her er ny stake fra Rusta og tovede hjerter som jeg har strikket! 🏠 De pynter opp synes jeg. Jeg har vært på tur i dag og når jeg kom hjem hang det en pose på døra mi 🏠 Sånt er hyggelig! Synd jeg ikke var hjemme, men sjelden hjemme på dagen på søndag. Da er det tur 🏠

 

Hus og hjem 🏠

14 kommentarer
    1. Hihi, nå måtte jeg le……! Jeg har også ca 3000 nisser, engler og annen pynt, hihi…..! Og jeg eeeelsker det – alt skal fram! God klem <3

    2. Litt ny julepynt har lett for å komme i hus hvert år.
      Og her er det mye.
      Forrige uke fant jeg en nydelig Lucia led lysestake som jeg har sikla på en stund. Nå var den på 50% på Nille og da var jeg ikke vanskelig og be.

      1. Akkurat. Man samler og kjøper og det er jo veldig hyggelig med denne pynten i mørketida. Man blir glad og det er så viktig med jul som lyspunktet. 🌲Hørtes ut som en fin pynt du fikk kjøpt.

    3. Jeg sier jeg skal rydde hvert år, og har endelig fått ryddet noe men klarer ikke kvitte meg med så mye 🙈😄 Liker jo alt jeg/vi har 😀

    4. Koselig med litt av hvert, men det er lurt å rydde litt etter jula. Jeg tok en sånn tørn for noen år siden. Ikke noe av det jeg ga bort er savnet. Ha en fin kveld. Nydelige hjerter! 🙂

      1. Ja, her må det ryddes. Litt system neste år er kjekt! 🙂
        Savner man det så kan man sikkert få tak i det igjen.
        Men man har jo en del ræl…som er kjekt å rydde vekk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg