Hus og hjem

 

Elsker disse gaveposene – og her i Hus og hjem (link) er det obligatorisk å få tak i slike poser til julegavene. De kjøpes på Europris eller Nille! Det er der jeg finner dem i hvertfall, de finnes sikkert flere steder også! Men i disse butikkene er det en grei pris! Så da er det bare å katalogisere og hver familie får sitt navn på posen og så legger jeg gavene som hører sammen i hver pose!

 

Kan jo ikke bli enklere. Mamma fikk en pose hun også, feirer ikke julaften med mamma i år jeg. Det går litt på omgang! 🏠

 

 

Litt sånn før dagen poser! Mye rart i… 🏠

 

 

kjempesøte

 

 

Så da har jeg bare noen gaver til som skal leveres i nærheten her! Elsker dette jeg, det er virkelig julen for meg! 🏠

 

Hus og hjem 🏠

10 kommentarer
    1. Ja, helt enig – sånne poser er lekre! Og det er sååå mye morsommere å levere fra seg gaver i dem! Altså – bæreposer fra Coop, Kiwi og Rema1000 er jo ikke såååå pent! Klem <3

      1. Akkurat der er vi like! Synes det er helt konge å gi fra seg gaver med disse posene jeg! Og de kan jo gå på rundgang ikke sant 🙂 Selv om det sikkert går i restavfallet eller man kan legge julepynten i dem. Klem..

    2. Du styrer og steller og koser deg masse med forberedelser. Det er veldig hyggelig.
      Og det er så koselig og overlevere gaver i slike fine poser.

      1. Det er veldig koselig og praktisk. Nå er disse levert og det er deilig..
        Det før dagen er kjekt. Kjøpte en rull med cellofan på Biltema. Og her var jeg kreativ altså..<3

    3. Du har kontroll og system. Veldig bra. 🤗 Har bare min kjære å pakke inn til. Så det fikser jeg. Tatt det svært pent i år. Men skal gjøre en innsats idag, å få det meste på plass. 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg