Hus og hjem

 

God kveld her fra Hus og hjem (link) Noen dager siden forrige innlegg om Hus og hjem. Sikkert på grunn av alle Flaxloddene jeg vinner og fokus på dette. Her i dag har jeg pyntet juletreet, et kunstig tre med snø på! Skikkelig fint det altså, har alltid hatt blå lys og det har vært så fint. Men det siste året begynte de å blinke litt og noen pærer sluttet å lyse. Det er jo ikke bra, så jeg har sett etter nye blå lys – men ikke funnet! Så kjøpte bare en pakke med gule! Går fint i år dette altså, men jeg kommer til å jakte videre! Bare sett sånne pakker med flerfargede lys og det har jeg utendørs og ville ikke ha det inne også! 🏠

 

Ellers har det gått på å pakke gaver og dele i forskjellige gaveposer til forskjellige familier. Så i morgen så kjører jeg ut med dette! Også sendt noe via nettet og pakket til et par venner rundt her! Litt mer pynting i morgen så ser jeg meg ferdig med å julepynte huset tenker jeg! Litt hver dag så så begynner det å ligne et julehus! Legger ved noen av kulene fra juletreet. Har kjøpt veldig mange kuler fra Habitat, men nå finnes ikke denne butikken i Norge lenger! 🏠 Veldig trist for det er en av de fineste møbel- og interiørbutikker jeg vet om.

 

 

Tre i en kule

 

 

Tovet hjerte i hvitt

 

 

 

 

Tre i en kule 

 

 

Hus og hjem 🏠

10 kommentarer
      1. Tusen takk, veldig fine og dette er bare noen få! Jeg har mange av disse og alle er jo forskjellig.
        Utrolig store og tunge. Skal sjekke litt rundt på nettet, kanskje butikken har en nettside i utlandet.
        Jeg sparte på disse og kjøpte på tilbud hvert eneste år mellom jul og nyttår!

      1. Mange takk, elsker disse kulene. Synd at denne butikken gikk konk i Norge. Men skal fortsatt finnes
        i Frankrike. Men skal sjekke litt rundt på nettet!

    1. Skikkelig fine julekuler. De siste årene har jeg kjøpt noen nye hvert år. Men i år har jeg greid og la være.
      Så flink du har vært og er ajour med pakking og utdeling.
      Er ikke helt der enda. Men alle gaver er kjøpt. Og det er da noe.

      1. Tusen takk. Jeg elsker julekuler og disse her er utrolig fine og store.
        Men får finne meg noen nye å spare på også kanskje. Og får sjekke internett om denne butikken
        selger der. Den finnes jo enda, men i Norge ble den konkurs.
        Veldig mye jobb med alle disse pakkene, jeg begynte jo tidlig i høst!
        Nå er posene smekk fulle til alle de som jeg pleier å gi til. Virkelig en stor jobb.
        Men jeg elsker å ordne med julegaver! Ønsker deg en fin lørdag, klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg