Hus og hjem

Det ble fredag her i Hus og hjem (link) tiden flyr fra meg! Her i huset har det vært den store pakkedagen! Jeg har handlet og handlet i hele høst og nå begynte jeg å miste kontrollen over hva jeg hadde i lageret mitt egentlig. Er jo rene butikken her hjemme. Jeg har laget masse gaver, kjøpt inn ting og tang her og der. Kjøpte masse greier når jeg var på Gjøvik og det fylles opp…

 

De første gavene begynte jeg å handle i august! Vi søsken (vi er 4) gir hverandre gaver og svigerinner og så tantebarna! Pluss at jeg har noen gode venner som jeg lager/kjøper til og noen fine naboer! Mamma og ungene mine blir det jo mange gaver til! 🏠

 

Nå begynte jeg å få vondt i ryggen, stod ved kjøkkenet på arbeidsbenken der, flott høyde. Men likevel litt statisk å stå slik! Jeg er ikke i mål og har masse flere gaver å pakke inn! Og noen flere store gaver å handle, jeg ventet 🏠på lønning og den har tikket inn i dag! Men enda 14 dager igjen til jul, men jeg liker handle helt frem til jul jeg…Elsker julegaver i alle varianter. Vi trenger all den glede vi kan få tenker jeg. Det er slik jeg tenker og tror. Jeg er flink til å spare og sparer hele året, men i jula da er det kos og hygge, fordi vi fortjener det! Og nissen (bildet) kjøpte jeg på et marked da jeg var i Oslo..

 

Hus og hjem 🏠

6 kommentarer
    1. koslig å pusle litt gjennom hele høsten ja :=) i dag tok jeg bussen til Volda og fikk gjort meg helt ferdig med julegavehandelen ,julemiddagen er i hus så nå er det bare vanlig handel med ferskvarer å tenke på fram til jul ,greit det også

    2. Den nissen var fin.
      Jeg har også masse julegaver liggende som jeg må begynne og pakke inn.
      Vi er stor familie. Har tre voksne barn, to svigersønner og åtte barnebarn. Så det blir en del.
      Og så har jeg en søster. + noen venner og nabo som jeg også gir til.
      Jeg elsker jul og alt det fører med seg.
      Og idag har jeg hengt opp mine 25 år gamle julegardiner på kjøkkenet. Det ble så fint atte. 😅👍🏼

      1. Tusen takk, veldig fin og virket solid. Stor tung kule, og mange fine detaljer.
        Blir mange gaver 30 -40 som går ut fra mitt hjem tenker jeg.
        Jul er fantastisk – god lørdagsklem. Kan tenke meg disse gardinene er sjarm ja..

    3. Der er vi heeeelt like, Solveig – jeg også elsker julegaver….! Mangler bare tre gaver her nå, men de er under kontroll. En skal prinsessa ordne for meg i Sandefjord, og to har jeg kjøpt av ei venninne, så de skal hentes der! Jeg har også mye igjen å pakke inn…. og jeg skal begynne å skrive julekort! Jeg storkoser meg altså! Klemmer <3

      1. Veldig gøy… Handle og tenke ut gaver er så gøy.. Det er noe jeg liker veldig godt altså. Skikkelig jul for meg dette. Vi er like… ❤️❤️❤️Kos deg med julekort..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg