Hus og hjem

 

God mandag her fra Hus og hjem I dag har jeg laget lapskaus av alle restene etter helgen. Det var både svinekam, julepølser, poteter, gulrøtter, surkål, kålrabistappe.

 

Kjøttkakene jeg hadde igjen ble frosset til 2 porsjoner – det er fine middager når jeg kommer hjem fra jobben. Så til lapskausen, hadde i en ekstra gulrot og en purre og da ble det 3 porsjoner ut fra dette. Litt går i fryseren og noe blir middag i dag og/eller tirsdagen! 🏠 Viktig å bruke rester, og gryter og lapskauser er fint til restemat! Hadde besøk her i helgen og da blir det koselig å lage middag synes jeg! På fredag hadde vi reker og det ble spist opp på fredagskvelden og resten til frokosten på lørdag! Så i dag har jeg fått ryddet kjøleskapet etter helgens fest! 🏠

 

 

Hus og hjem 🏠

16 kommentarer

Siste innlegg